  • Data: 2010-01-13 11:14:13
    Temat: Re: działka a droga dojazdowa problem dalszy ciag
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mareK pisze:

    > Jestem juz po wizycie w KW, droga ma dwóch włascicieli i odrębną KW od
    > działki - to małżeństwo. które jest nieosiagalne i drugie z sasiedniej
    > działki.
    > Myslałem ,ze namówie tych z sasiedniej do sprzedazy jakiegoś udziału i po
    > sprawie, ale klops.
    >
    > Oni mówią ,że pieniadze ich nie interesują, a wola mieć niezabudowana
    > działkę obok siebie - znaczy moją.
    > I teraz jestem w kropce , bo zostało tylko ustanowienie drogi koniecznej
    > sądownie, a jak część właścicieli nieosiągalna za granica, to prawnik
> [...]

    Witam,
    Sytuacja nieciekawa. W takim razie z jednej strony trzeba wystąpić o
    ustanowienie drogi koniecznej, a z drugiej radziłbym jednak skontaktować
    się z właścicielami działki. Nie bardzo rozumiem co znaczy "są
    nieosiągalni"? Zaszyli się w buszu, puszczy nad Amazonką czy jak? Zawsze
    są jakieś możliwości kontaktu, radziłbym poszukać. W ostateczności
    zawsze można się do nich wybrać. Koszt lotu do np. USA to jakieś 2 tys.
    zł + koszty na miejscu. Wyloty w inne miejsca są droższe, ale czy nie
    warto? Nie jestem prawnikiem, ale sprawę rozpatruję tak na "chłopski
    rozum". Jeśli działka sama z siebie jest wartościowa lub przedstawia
    wartość dla Ciebie, bo wiązałeś z nią nadzieję na wybudowanie domu to
    może warto poświęcić trochę czasu i pieniędzy na szukanie kontaktu?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz