  • Data: 2010-01-13 13:39:06
    Temat: Re: działka a droga dojazdowa problem dalszy ciag
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mareK pisze:

    > Będę próbował, ale od podpisania pełmomocnictwa minęło 15 lat.
    > Oni sie rozeszli, On podobno w zakładzie psychiatrycznym, a Ona wyszła za
    > mąż w Holandi ponownie, ale nie mogę namierzyc adresu.
    >
    > Marek

    Hmm, no to może być kolejny problem. A w zasadzie seria problemów. O ile
    do tej Pani pewnie się dotrze, to nie wiem jak od strony prawnej
    wyglądałaby sprawa odkupienia czy otrzymania prawa do tej działki z
    drogą, skoro była wspólna małżonków. Ciekawe jak podzielili się majątkiem...
    Hmm, faktycznie pokomplikowana sprawa...
    Ciekawe jak sąd się zapatruje na ustanowienie drogi koniecznej jesli nie
    ma kontaktu z właścicielem... może ktoś się wypowie? Z tym, że znając
    Polskę i pracę sądów na pewno to potrwa miesiące czy lata...
    Na początek proponuję spróbować kontaktu z tą Panią i próbę wyjaśnienia
    sytuacji.
    Mam nadzieję, że za jakiś wyczytam, że udało Ci się wszystko załatwić.
    Pozdrawiam i powodzenia życzę!
    Grzegorz