    From: "Gosik" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dyskryminacja czy nie ????
    Date: Fri, 5 Aug 2005 16:03:54 +0200

    Witam,
    Mam pytanie natury prawa pracy. Jestem aktualnie na urlopie
    wypoczynkowym (do 08.08.2005), natomiast od 09.08 idę na urlop wychowawczy.
    Dziś tj. 05.08 chciałam zapisać się do Medicoveru (mamy opłacaną opiekę
    medyczną przez pracodawce) i usłyszałam, że nie ma takiej możliwości,
    ponieważ z dniem 31.07.2005 pracodawca rozwiązał z nimi umowę na moje
    nazwisko (pozostali pracownicy dalej mają opiekę medyczną). No i tu pojawia
    się pytanie, czy pracodawca mógł tak zrobić??? Czy to nie zakrawa o
    dyskryminację??? To jest czysta złośliwość ze strony mojego pracodawcy, ale
    czy mógł tak zrobić z prawnego punktu widzenia??? Będę bardzo wdzięczna za
    wszelkie uwagi.
    Pozdrawiam,
    Gosik