  • 1. Data: 2005-08-05 11:07:42
    Temat: Działalność gospodarcza a dane osobowe
    Od: <g...@U...pl>

    Od niedawna jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. W
    nazwie firmy pojawia się oczywiście moje nazwisko, posługuję się 'prywatnym'
    nipem, standard. Czy moja nazwa firmy z adresem stanowi dane osobowe i mogę
    wymagać, aby traktowano je jak nakazuje ustawa o ochronie danych osobowych?

    (dajmy na to Usługi Szewskie Jan Kowalski ul. Szkolna 1, Warszawa)

    Grys

  • 2. Data: 2005-08-05 11:22:23
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a dane osobowe
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 13:07:42 +0200, <g...@U...pl> napisał/napisała:
> [...]
    > wymagać, aby traktowano je jak nakazuje ustawa o ochronie danych osobowych?
    >
    > (dajmy na to Usługi Szewskie Jan Kowalski ul. Szkolna 1, Warszawa)

    nie martw sie, do mnie tez dzwonia :(

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2005-08-05 11:24:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > 'prywatnym' nipem, standard. Czy moja nazwa firmy z adresem stanowi
    > dane osobowe i mogę wymagać, aby traktowano je jak nakazuje ustawa o

    Oczywiscie, ze nie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-08-05 12:28:21
    Od: "UW" <h...@n...pl>

    aby nie ujawniać soje dane najleoiej mieć s.j.