  • 1. Data: 2003-04-10 08:34:54
    Temat: dysk wymiana/zwrot pieniedzy - ile
    Od: Grzegorz Żaczkiewicz <g...@t...com.pl>

    Witam
    jakis czas temu kupilem dysk fujitsu 40gb.
    dysk wysiadl. sprzedawca chce mi go wymienic na
    dysk innej firmy tj. na IBM, lecz slyszalem
    ze akurat te modele dyskow nie sa zbyt dobre.
    czy mam prawo sie nie zgodzic i zarzadac zwrotu
    pieniedzy? a jesli tak to czy w pelnej kwocie
    (sprzedawca twierdzi, ze odliczy amortyzacje)?
    --
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-04-10 08:36:32
    Temat: Re: dysk wymiana/zwrot pieniedzy - ile
    Od: Grzegorz Żaczkiewicz <g...@t...com.pl>

    Grzegorz =?iso-8859-2?Q?=AFaczkiewicz?= napisał(a):

> [...]
    > czy mam prawo sie nie zgodzic i zarzadac zwrotu
    > pieniedzy? a jesli tak to czy w pelnej kwocie
    > (sprzedawca twierdzi, ze odliczy amortyzacje)?
    ups, powinno byc oczywiscie "zazadac"

  • 3. Data: 2003-04-10 15:03:00
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@t...com.pl>, Grzegorz Żaczkiewicz wrote:
> [...]
    > czy mam prawo sie nie zgodzic i zarzadac zwrotu
    > pieniedzy? a jesli tak to czy w pelnej kwocie
    > (sprzedawca twierdzi, ze odliczy amortyzacje)?

    Jeśli reklamowałeś z tytułu gwarancji to może o ile tak stoi w dokumencie
    gwarancyjnym. Jeśli z tytułu rękojmi to MZ bez Twojej zgody nie może.

    --
    Marcin