    From: Grzegorz Żaczkiewicz <g...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dysk wymiana/zwrot pieniedzy - ile
    Date: Thu, 10 Apr 2003 10:34:54 +0200

    Witam
    jakis czas temu kupilem dysk fujitsu 40gb.
    dysk wysiadl. sprzedawca chce mi go wymienic na
    dysk innej firmy tj. na IBM, lecz slyszalem
    ze akurat te modele dyskow nie sa zbyt dobre.
    czy mam prawo sie nie zgodzic i zarzadac zwrotu
    pieniedzy? a jesli tak to czy w pelnej kwocie
    (sprzedawca twierdzi, ze odliczy amortyzacje)?
    --
    Grzesiek