eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga przez meke z laptopem w serwisie. › droga przez meke z laptopem w serwisie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: droga przez meke z laptopem w serwisie.
    Date: Mon, 21 Feb 2005 21:03:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <cvdf35$36o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dtu250.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109016486 3288 83.22.2.250 (21 Feb 2005 20:08:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Feb 2005 20:08:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:279902
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Kupilem laptopa w komisie. Nie dzialal jak powinien. Oddalem do naprawy
    gwarancyjnej. Wymieniono mi na inny (ten sam model). I tak 4 razy.
    Ten czwarty zdechl (poprzednie dzialaly ale nie tak jak powinny).
    Na czym sie oprzec jesli chce zazadac zwrotu pieniedzy?
    Czy Art. 8. ust.4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej wraz z art.770[1] kc wystarczy?
    Jesli tak to czy w liscie ktore wystosuje do tego komisu pisac coswiecej
    poza suchymi przepisami?
    Czy moze jednak nadmienic ze do serwisu mam 25km i odwiedzilem go juz
    8-9 razy co daje w sumie prawie 500km?
    Czy nadmieniac ze wykazalem anielska cierpliwosc a mimo to laptopy
    zdychaja i wymienianie ich co miesiac jest mi "nie po drodze"?

    <cytat>
    4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać
    naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość
    takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana
    narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się
    stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może
    odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
    Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się
    rodzaj towaru i cel jego nabycia.
    </cytat>
    <cytat>
    Art. 770 1. Do umowy sprzedaży rzeczy ruchomej, zawartej przez komisanta
    z osobą fizyczną, która nabywa rzecz w celu niezwiązanym z jej
    działalnością gospodarczą ani zawodową, stosuje się prze- pisy o
    sprzedaży konsumenckiej."
    </cytat>
    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1