    From: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dowody
    Date: Thu, 3 Apr 2003 12:00:40 +0000 (UTC)

    Hippo <h...@N...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "lidmar" <l...@g...pl> napisał

    > konsumpcyjnego
    > ustawy -
    >
    > Rozumiem, choc w praktyce chyba nie ma mozliwosci udowodnienia ze takowej
    > instrukcji nie bylo?

    to zmartwienie sprzedawcy, bowiem on musi udowodnić, że instrukcję wydał,

    > A tego nie rozumiem... Co bedzie tym dowodem ze mi wydal instrukcje, jesli
    > zareklamuje w ciagu 1szych 6ciu miesiecy?

    wszelkie środki dowodowe przewidziane przez k.p.c., które oceni sąd stosując
    zasadę swobodnej oceny dowodów, ale to na sprzedawcy ciąży onus probandi, to
    on musi zgłaszać dowody, iż wydał, a nie konsuemnt iż nie dostał. PO upływie
    6b miesięcy sytuacja zmienia się niestety n aniekorzyść kupującego, bo to on
    udowadnia,
    pzdr

    marek radwański