  • 1. Data: 2008-12-06 13:35:03
    Temat: dotacja na DG a koniec roku
    Od: mok <m...@o...eu>

    Wszędzie w mediach piszą, że do zakładania DG można otrzymać dotację.
    No to poszedłem do urzędu pracy i usłyszałem, że do końca roku już nie
    przyjmują wniosków a co będzie potem, to nie wiadomo.

    No i pytanie : kto tu jest bezczelny - media czy urząd pracy ?

  • 2. Data: 2008-12-08 10:49:47
    Temat: Re: dotacja na DG a koniec roku
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "mok" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjmują wniosków a co będzie potem, to nie wiadomo.
    >
    > No i pytanie : kto tu jest bezczelny - media czy urząd pracy ?

    mozna dostac ale jest pewna pula, odnaiwana kilka razy do roku. dzwon co
    tydzien to w koncu trafisz
    pzdr
    Anax