  • 1. Data: 2004-05-04 09:15:51
    Temat: dot. Straży Miejskiej
    Od: "ALas" <a...@a...pl>

    Zadarłem w DC (dzień przed szczytem) ze Strażą Miejską, nie przyjąłem
    mandatu i kierują sprawę do sądu grodzkiego.
    Jestem przekonany, że racja jest po mojej stronie. Sprawa dotyczyła
    krótkotrwałego postoju w "strefie z ograniczeniami ruchu"- Nowe Miasto, do
    którego mam prawo wjazdu i ruchu na podstawie identyfikatora ale nie mam
    prawa parkować. Nie ma tam zakazu postoju i zakazu zatrzymywania się.
    Czwórka SM-ów popisując się między soba a zwłaszcza przed
    jedną samicą, która była wśród nich wypatrzyła, że zatrzymałem się pod
    istytucją i na chwilę wszedłem do niej i oczywiście zakleszczyła mnie,
    stercząc przy samochodzie i bawiąc się setnie. Chcieli 400zł mandatu i ileś
    (4 czy 7) punktów karnych. Dodam, że robiłem tak od 4 lat codziennie,
    podobnie jak wielu innych tam mieszkającyh/pracujących.
    Mam prośbę do Grupowiczów, którzy mieli nieprzyjemność grodzkiego
    procesowania się z SM lub znają jakieś konkrety. Proszę o sygnał: jak to
    wyglądało, jak efekty, na co
    zwracać uwagę, etc.?????
    AL

  • 2. Data: 2004-05-04 15:34:45
    Temat: Re: dot. Straży Miejskiej
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "ALas" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestem przekonany, że racja jest po mojej stronie. Sprawa dotyczyła
    > krótkotrwałego postoju w "strefie z ograniczeniami ruchu"- Nowe Miasto,

    .. nad Pilicą? to tam jest straz miejska?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H