  • 1. Data: 2009-01-08 20:18:34
    Temat: dostalem wyrok zaoczny nakazu zaplaty
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, dostalem wyrok od sadu w trybie zaocznym.

    teraz moge lokatora ktory wynajmowal moje mieszkanie pozadnie scignac do
    oddania mi naleznych pieniedzy..

    w jaki sposob to najlepiej zrobic?

    isc do komornika czy jakiejs firmy specjalzujacej sie w takich sprawach
    ????????/

  • 2. Data: 2009-01-08 20:23:11
    Temat: Re: dostalem wyrok zaoczny nakazu zaplaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bartek pisze:
    > witam, dostalem wyrok od sadu w trybie zaocznym.

    To w końcu jest wyrok zaoczny, czy nakaz zapłaty?

> [...]
    > oddania mi naleznych pieniedzy..
    >
    > w jaki sposob to najlepiej zrobic?
    >
    > isc do komornika czy jakiejs firmy specjalzujacej sie w takich sprawach

    Czekaj na uprawomocnienie się.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-09 21:32:42
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    wyrok zaoczny,
    poczta wykazala ze adresat nie odebral pisma i postanowienie zostalo wydane
    w trybie zaocznym

    czyli z tym moge isc do komornika?czy lepiej do firmy ?

  • 4. Data: 2009-01-09 21:53:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bartek pisze:
    > wyrok zaoczny,
    > poczta wykazala ze adresat nie odebral pisma i postanowienie zostalo wydane
    > w trybie zaocznym

    Czy na wyroku jest klauzula wykonalności?

    > czyli z tym moge isc do komornika?czy lepiej do firmy ?

    Jeśli dasz sobie radę z napisaniem wniosku egzekucyjnego do
    komornika, to pomoc możesz pominąć.

    --
    Liwiusz