  • 11. Data: 2007-06-10 15:12:03
    Temat: Re: dostalem ksiazki ktorych nie chcialem. kto za to zaplaci [OT]
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Witam,

    z kolei firma, w ktorej pracuje dostaje regularnie list z blankietem
    przelewu na kwote 122 zl w ramach oplaty za utrzymanie domeny, ktorej
    nie posiadamy (identyczna nazwa, tylko my mamy waw.pl, a na blankiecie
    jest .eu). Malutkim druczkiem jest dopisane, ze zrealizowanie przelewu i
    wyslanie formularza jest dopiero zamowieniem na rejestracje tej domeny i
    przekierowanie na nasza domene na okres roku. Jako administrator sieci
    wiem jakie mamy domeny i pismo wyrzucam, ale ksiegowa juz raz to prawie
    zaplacila...

    Mozna to gdzies zglosic?

    --
    ganda

  • 12. Data: 2007-06-10 15:33:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Paweł Andziak" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > przekierowanie na nasza domene na okres roku. Jako administrator sieci
    > wiem jakie mamy domeny i pismo wyrzucam, ale ksiegowa juz raz to prawie

    Nie bo to nie jest żadna faktura, tylko oferta wyglądająca jak faktura.
    Co chcesz zgłaszać? Że ci reklamówki do firmy przysyłają?
    Albo że księgowa czytać nie umie?

  • 13. Data: 2007-06-10 15:52:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):
    > "Paweł Andziak" <g...@g...pl> wrote in message

    > Nie bo to nie jest żadna faktura, tylko oferta wyglądająca jak faktura.

    jezeli ten napis o domenie jest taki malutki, ze ewedentnie wprowadza w
    blad, o mozna sie zastanowic nad usilowaniem oszustwa, bo spelnia wpelni
    definicje.

    > Co chcesz zgłaszać? Że ci reklamówki do firmy przysyłają?

    gdyby na fakturze bylo napisane wyraznie faktura pro forma czy w sposob
    widoczny o tej domenie to wtedy pytanie bylo by na miejscu.

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 14. Data: 2007-06-10 19:19:54
    Temat: Re: dostalem ksiazki ktorych nie chcialem. kto za to zaplaci
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 15:49:33 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):
    [...]
    > Niestety zdania co do mojego postępowania są podzielone. Zdecydowana
    > większość mniej lub bardziej znajomych puka się w czaszkę i twierdzi, że
    > się nudzę, piszę i tracę czas, zamiast wziąć to zapakować i im odesłać
    >
    > Kilka osób twierdzi, że dobrze robię, bo firmie tej da to troche do
    > myslenia i walczę w ten sposób z agresywnym marketingiem.

    Ja tam widzę że wywaliłeś lekką ręką 20zł na polecone z potwierdzeniem
    odbioru, a na dodatek chcesz jeszcze wtopić dodatkowe prawie 4zł. Zamiast
    zignorować za 0.0zł

    p. m.

  • 15. Data: 2007-06-11 07:10:29
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > gdyby na fakturze bylo napisane wyraznie faktura pro forma czy w sposob
    > widoczny o tej domenie to wtedy pytanie bylo by na miejscu.

    Jak przyjdzie nastepnym razem, to jeszcze napisze w tej sprawie.
    Ostatnio przyszlo ze 2 miesiace temu i wyladowalo w koszu, wiec nie
    pamietam szczegolow.

    --
    ganda

  • 16. Data: 2007-06-11 07:20:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 15:02:16 +0200, Joystick napisał(a):

    > Przypuszczam, ze temat juz byl, bo to swego czasu popularna sprawa byla.
    > Czy moge prosic o jakies namiary na taki topic?
    > Chodzi o sytuacje gdy firma wysyla komus towar z adnotacja "nie chcesz,
    > odeslij" a potem kaze placic

    Przede wszystkim poczytaj w Kodeksie Cywilnym o ofertach i ich
    przyjmowaniu. Dla działalności gospodarczzej wygląda to całkiem inaczej
    niż dla "konsumenta". Potem przypomnij sobie dokładnie jakie pisma
    dostawałeś. I które z nich były "poleconym".

  • 17. Data: 2007-06-11 08:25:40
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

> [...]

    > Czy moge prosic o jakies namiary na taki topic?
    > Chodzi o sytuacje gdy firma wysyla komus towar z adnotacja "nie chcesz,

    Poświęć 3,5zł na polecony i w stosownym tonie odpisz im listownie, że jeśli
    nadal będą Cię nękać "upozorowanymi" wezwaniami do zapłaty sprawę zgłosisz
    na policję (próba wyłudzenia).

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 18. Data: 2007-06-12 15:18:59
    Od: ulong <w...@w...pl>

    mvoicem pisze:
> [...]
    >
    > Ja tam widzę że wywaliłeś lekką ręką 20zł na polecone z potwierdzeniem
    > odbioru, a na dodatek chcesz jeszcze wtopić dodatkowe prawie 4zł. Zamiast
    Niektorym to sprawia radosc, nie dziwie sie im :)
    Moze to byc swego rodzaju "hobby".

    Pozdrawiam, Wojtek.