  • 1. Data: 2003-06-07 12:31:15
    Temat: prosze o porade.. prowadzenie własnego interesu..
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Witam serdecznie..

    Gdzie moge znalezc materialy , porady na temat prowadzenia wlasnego
    interesu , glownie IT. Interesuja mnie wszelkie rady , ciekawostki
    zwiazane z prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej , przedewszystkim dla
    malych firm i przedsiebiorstw. Prosze o namiary na konkretne strony www
    ewentualnie o skierowanie mnie na odpowiednia do tych celow grupe news.

    Pozdrawiam serdecznie..

    --
    -==/ Dawid Tokarz -- to_cash /==-
    -==/ e-mail: <to_cash(at)wp.pl> /==-

  • 2. Data: 2003-06-07 19:05:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "tokash" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > malych firm i przedsiebiorstw. Prosze o namiary na konkretne strony www
    > ewentualnie o skierowanie mnie na odpowiednia do tych celow grupe news.

    Proponuję udać się do księgarni i zakupić książkę "ABC smol biznesu", na www
    to niewiele znajdziesz

  • 3. Data: 2003-06-07 19:43:01
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@i...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:RHqEa.75923$l...@n...chello.at...

    > Użytkownik "tokash" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuję udać się do księgarni i zakupić książkę "ABC smol biznesu", na
    www
    > to niewiele znajdziesz

    prawie kazdy protal prawny ma poradnik o podstawach dzialalnosci
    gospodarczej.
    m.in. rzeczpospolita/prawo, Infor, i inne, www.google.com pomaga, naprawde
    :)

    pozdrawiam