  • 1. Data: 2003-06-07 14:47:18
    Temat: czy moge rozwiazac umoe z polkomtelem
    Od: "JFK" <jfk@NO_SPAMokg.gdynia.pl>

    witam
    przewinal sie juz tu watek smsowego spramu referndalnego akle nie pojawila
    sie w nim odpoiwedz na moje pytanie
    : czy moglbym rozwiazac umow z polkomtelem za te smsy (dostalem dwa o roznej
    treci i tej samej tematyce - po pierwszym dzwonilem do boku i wyranize
    zabronilem wysylania mi dalszych)
    w koncu w ich umowie nic takiego nie jest przewidziane
    ustnie takze nie zostalem o tym poinformowany
    wiec na dobra sprawe wydaje mi sie ze jest traktowane jako naruszenie umowy
    (ktos mi popodiwedzial ze takby bylo w mysl ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji)
    jak to wyglada na prawde ?zlamali umowe i moge ja z ich winy rozwiazac?
    pozdrawiam
    JFK
    ps. nie chodzi mi o sama tresc bo glosowalbym niezalenie od tych smsow i juz
    to zrobilem a smsm przyszedl dzis :)