  • 11. Data: 2005-04-14 11:05:50
    Temat: Re: domofon!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d3l7op$2k9$1@shodan.interia.pl...

    > ps. markz - czy ty aby nie jestes z krakowa?

    No nie gadaj, ze jestes ta hesia, ktora kiedys ogrywalem w skrable i z
    ktora bylismy w Gdyni ;-)

    marekz

  • 12. Data: 2005-04-14 12:41:34
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości news:

    > No nie gadaj, ze jestes ta hesia, ktora kiedys ogrywalem w skrable i z
    > ktora bylismy w Gdyni ;-)

    ta ta Hesia !
    o kurczaki ! ;-)

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 13. Data: 2005-04-14 16:15:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > ta ta Hesia !
    > o kurczaki ! ;-)

    Hahaha. Widze ze Swiat zatoczyl kolo. :-) No to pora sie stad wynosic
    na priv. Napisz na adres ktory jest w naglowku (bez sio i wywalic) a
    ja Ci potem odpisze z rzeczywistego adresu. :) Aha, teraz jade na
    brydza calonocnego, to dopiero jutro odbiore.

    marekz

  • 14. Data: 2005-04-15 06:47:36
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Hesia napisał(a):
    > domofonu nie mam !
    > aczkolwiek jest on w bramie i place za jego konserwacje 1,20 miesiecznie !
    > brama wiecznie otwarta, bo zepsute zamki ...
    >
    > chcialam oplate konserwacyjna usunac z pozycji kosztow, bo po pierwsze nie
    > jestem podlaczona a po drugie nie wiedze tej calej konserwacji za 1,20 razy
    > 30 rodzin. spoldzielnia odparla, ze to jest niemozliwe.
    >
    > czy to mozliwe? ;-)
    > czy musze placic za cos czego nie chce i co nie dziala ?

    Musisz płacić, a skoro płacisz, to domofon powinien działać. Jeśli nie
    działa, mieszkańcy powinni to wymusić na spółdzielni, czy w czym tam
    mieszkasz.
    Tobi