  • 1. Data: 2005-04-13 10:09:23
    Temat: Re: domofon!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d3iqr2$2po$1@shodan.interia.pl...
    > domofonu nie mam !
    > aczkolwiek jest on w bramie i place za jego konserwacje 1,20
    > miesiecznie !
    > brama wiecznie otwarta, bo zepsute zamki ...

    > czy to mozliwe? ;-)
    > czy musze placic za cos czego nie chce i co nie dziala ?

    Musisz.

    marekz

  • 2. Data: 2005-04-13 10:12:36
    Temat: domofon!
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    domofonu nie mam !
    aczkolwiek jest on w bramie i place za jego konserwacje 1,20 miesiecznie !
    brama wiecznie otwarta, bo zepsute zamki ...

    chcialam oplate konserwacyjna usunac z pozycji kosztow, bo po pierwsze nie
    jestem podlaczona a po drugie nie wiedze tej calej konserwacji za 1,20 razy
    30 rodzin. spoldzielnia odparla, ze to jest niemozliwe.

    --

    Hesia
    [WRO-tka]

  • 3. Data: 2005-04-13 10:28:58
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości news:

    > Musisz.

    a dlaczego?

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 4. Data: 2005-04-13 10:34:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > a dlaczego?

    Nie wiem jak to jest dokladnie w spoldzielni. We wspolnocie
    mieszkaniowej potrzebowala bys uchwaly wiekszosci wlascicieli, ktora
    by Cie zwolnila z takiej oplaty. Rozne skladniki czynszu ustalane sa
    na podstawie uchwal, i wlasciciel lub najemca nie moze ot tak po
    prostu oswiadczeniem woli sobie stwierdzic, ze jakiegos skladnika nie
    bedzie placil. To znaczy stwierdzic moze, ale najprawdopodobniej
    zostanie przywolany "do porzadku" w drodze postepowania upominawczego.
    W spoldzielni tez chyba powinna byc jakas uchwala czlonkow spoldzielni
    (cos w rodzaju planu finansowego), albo ewentualnie uchwala zarzadu, o
    ile statut spoldzielni tak przewiduje.

    marekz

  • 5. Data: 2005-04-13 10:34:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Hesia napisał(a):

    > a dlaczego?

    A dlaczego nie ? :)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 6. Data: 2005-04-13 11:17:04
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d3iss5$8a2$2@nemesis.news.tpi.pl...
    Hesia napisał(a):

    A dlaczego nie ? :)

    no i co dumny jestes z odpowiedzi ?
    niewiedza sie mi sie tu nie chwal!

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 7. Data: 2005-04-13 11:19:48
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    .
    > W spoldzielni tez chyba powinna byc jakas uchwala czlonkow spoldzielni
    > (cos w rodzaju planu finansowego), albo ewentualnie uchwala zarzadu, o
    > ile statut spoldzielni tak przewiduje.

    no wlasnie tego sie obawiam
    ale na moja prosbe przedstawienia mi jakiegokolwiek dokumentu
    stwierdzajacego obowiazek o-domofon-ienia sie pani wytrzeszcza oczy i mowi
    mi ze sie czepiam ! (zreszta czepiam sie, bo naciagaja z kazdej strony).

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 8. Data: 2005-04-13 11:54:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > i mowi
    > mi ze sie czepiam ! (zreszta czepiam sie, bo naciagaja z kazdej

    W czapianiu sie nic zlego nie ma. Nie zaszkodzi wystapic na pismie o
    podstawe, na jakiej wyznaczana jest wysokosc naliczen. Moze jakis
    otluscialy, postkomunistyczny prezes, choc przez chwile poczuje sie
    mniej pewnie. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2005-04-13 13:51:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hesia wrote:

> [...]
    > mi ze sie czepiam ! (zreszta czepiam sie, bo naciagaja z kazdej strony).

    po to placicie 1.2 za obsluge domofonu, zeby dzial.
    Wymusice na administracji naprawe zamkow.

  • 10. Data: 2005-04-14 08:05:41
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości >Moze
    jakis

    > otluscialy, postkomunistyczny prezes, choc przez chwile poczuje sie
    > mniej pewnie. :-)

    prezes jest szczuplutki i przystojny ! ;-)
    ale... bardzo postkomunistyczny ! choc mlody

    ps. markz - czy ty aby nie jestes z krakowa?

    --
    Hesia
    [WRO-tka]