  • 1. Data: 2005-04-13 07:26:08
    Temat: Swiadectwo o niekaralnosci(rozszerzone)
    Od: "Bea" <b...@o...pl>

    Witam serdecznie,jestem przedszkolanką i lektorką angielskiego dla dzieci z
    dlugoletnim stazem ale w tym roku nasze "kochane" wladze likwiduja polowe
    placowek w moim miescie dlatego zdecydowalam sie na emigracje( bo zadnej pracy
    u nas nie ma nawet dla ludzi z kilkoma fakultetami,jesli sie nie ma
    tzw.plecow) i w zwiazku z tym moje pytanie.
    Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie w Polsce zalatwia sie tzw
    swiadectwo o niekaralnosci, ale tzw. rozszerzone - czyli dokladny raport,
    czy nie bylo sie karana za przestepstwa rowniez przeciw dzieciom.
    Jest mi potrzebne bo wybieram sie do Anglii pracowac w charakterze
    przedszkolanki
    Dziekuje z gory i
    Pozdrawiam
    Bea

  • 2. Data: 2005-04-13 07:46:15
    Temat: Re: Swiadectwo o niekaralnosci(rozszerzone)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Bea napisał(a):
    > Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie w Polsce zalatwia sie tzw
    > swiadectwo o niekaralnosci, ale tzw. rozszerzone - czyli dokladny raport,
    > czy nie bylo sie karana za przestepstwa rowniez przeciw dzieciom.

    Wątpię żeby coś takiego istniało. Ale skoro nie byłaś karana, to nie
    byłaś też karana za przestępstwa przeciwko dzieciom. Logiczne chyba,
    nawet w Wlk.Brytanii ;)
    Ale spytaj u źródła - Krajowy Rejestr Karny, adres na www.ms.gov.pl

    KG