  • 1. Data: 2004-03-28 17:14:55
    Temat: dól po byłej kopalni w sąsiedztwie
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

    Witam,
    koło mojej posesji jest głęboki dól po byłej kopalni piasku, w żaden sposób nie
    zabezpieczony przed przypadkowym wpadnieciem. Po zakonczeniu działalności
    właściciele po prostu zabrali sprzet, a dół ze stromymi brzegami
    zostawił.Wszstko jest w odległości ko. 4 metrów od mojego pola, co sprawiło
    obsuszenie terenu / piaszczystego/, a pozatym jest niebezpiecznie, mam dwoje
    małych dzieci, które na tam nie chodzą, ale...
    Pisałam do gminy o problemie,tzn. o grożącym niebezpieczeństwie, oraz żeby
    gmina przekwalifikowała częćś mojego pola jako nieużytki. Odpisali tylko,że to
    koszt ok. 400 zł. Dla mnie to wogóle nie odpowiedź, bo ja żądałam,żeby to oni
    zrobili, bo gmina dała pozwolenie na działalność....zna ktoś może jakieś ustawy
    regulujące te sprawy? Co do właścicieli, to nie mam co zaczynać rozmów, bo to
    rodzina, żyją z zasiłków społecznych i nie stać ich na zrekultowanie terenu,
    nie mówiąc już o kosztach przekwalifikowania.
    Proszę o pomoc.
    Z góry dziekuję
    Pozdrawiam
    Gośka