  • 1. Data: 2004-03-28 14:27:10
    Temat: Odroczenie rozprawy a swiadkowie
    Od: <a...@w...pl>

    Witam
    Sprawa w sadzie pracy, powolano 4 swiadkow, wiem juz ze mnie nie bedzie na
    kolejnej rzprawie, sad tez, powolalem pelnomocnika, ojca w tesj sprawie,
    zlozy wniosek o wyznaczenie koeljnego terminu za pol roku w zwiazku z
    nieobecnoscia w kraju.
    Czy mimo tego swiadowie musza przyjezdzac i tracic czas skoro wiadomo ze
    bedzie odroczenie?
    Czy moga zalatwic sobie np L-4 na ten dzien i pojawic sie w innym terminie?
    Czy sa sytuacje kiedy nei musza sie stawic bo np wiedza ze wyjezdzaj a wtym
    terminie, wiedza to jzu teraz?

    nie chcialbym nekac moich swiadkow skoro i tak rozprawy raczej nie bedzie ,
    podobnie jak i mnie
    thx za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-03-28 15:53:31
    Temat: Re: Odroczenie rozprawy a swiadkowie
    Od: "Beata " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > kolejnej rzprawie, sad tez, powolalem pelnomocnika, ojca w tesj sprawie,
    > zlozy wniosek o wyznaczenie koeljnego terminu za pol roku w zwiazku z

    czyją nieobecnością?
    Jeżeli jest pełnomocnik w osobie ojca, świadkowie i wszyscy mogą stawić się
    na termin z wyjątkiem strony (aarsona_k), to nie ma przeszkód do ich
    przesłuchania. Po co odraczać rozprawę?
    B.

  • 3. Data: 2004-03-29 06:48:35
    Od: <a...@w...pl>

> [...]
    się
    > na termin z wyjątkiem strony (aarsona_k), to nie ma przeszkód do ich

    bo ja chce jako strona odroczyc, moj ojciec nie zna merytorycznie sprawy,
    sytuacji w firmie itp sie zedruga strona powie cos o czym ja nic nie
    przekazalem bo mi uszlo uwadze i tylko ja bylbym w stanie zlozyc wyjasnienia

    arrson