  • 1. Data: 2004-03-28 14:25:50
    Temat: Czy moge legalnie retransmitować kanały np cyfrowego Polsatu...
    Od: "Networker" <n...@p...fm>

    ...w sieci osiedlowej - LAN? Chodzi mi o to że będę sygnał konwertował do
    trasmisji strumieniowej po sieci internetowej i będzie on oglądany na
    ekranach komputerów - nie na telewizorach! Czy w takim wypadku jest to
    traktowane jako retransmisja - czy mogę tak zrobić w ramach prawa? Czy też
    muszę mieć jakieś specjalne koncesje, itp?

    Pzdr
    Networker

  • 2. Data: 2004-03-28 18:15:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Networker" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    też
    > muszę mieć jakieœ specjalne koncesje, itp?

    To jest rozpowszechnianie i musisz na to mieć ich zgodę.