  • Data: 2008-05-20 10:38:30
    Temat: dokumenty zus
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    w archiwum niestety nie znalazlem zadnego posta ktory rozwialby choc w
    czesci moje wytpliwosci i pytania, sprawa wyglada nastepujaco;
    dostalem pismo z zus o tym, ze nie wplynely do nich pieniadze za skladki
    za czesc roku 1999 i 2000, w miedzy czasie kilkukrotnie sie
    przeprowadzalem i niestety nie dysponuje juz oryginalami dowodow wplat.
    z tego co sie doczytalem to w 2003 wyszla ustawa, ktora obliguje
    podatnikow do przechowywania dokumentow przez okres lat 10.
    i tu sa moje pytania - co bylo przed 2003 czyli jaki wtedy byl okres
    przechowywania oryginalow?
    i czy jest jakas mozliwosc zalatwienia tej sprawy z zus? (przez tyle lat
    naliczyli sobie spore odsetki niestety)

    pozdrawiam
    b.