  • 1. Data: 2004-01-31 16:02:47
    Temat: Przeslanki rozwodowe - praca zaliczeniowa
    Od: "Grzegorz Wenc" <g...@p...usun.onet.remove.pl>

    Jak wiadomo mozna wyroznic przeslanki rozwodowe pozytywne (zupelny rozklad
    pozycia, trwaly rozklad pozycia) oraz negatywne (dobro dziecka, wylaczna
    wina zadajacego rozwodu, zasady wspolzycia spolecznego).
    Serdeczne prosze o polecenie zrodel literaturowych i/lub internetowych
    dotyczacych wymienionych przeslanek, na ktorych moznaby oprzec ich
    wyczerpujacy opis.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Wenc

  • 2. Data: 2004-02-01 06:37:03
    Temat: Re: Przeslanki rozwodowe - praca zaliczeniowa
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Wenc" napisał w wiadomości:
> [...]
    internetowych
    > dotyczacych wymienionych przeslanek, na ktorych moznaby oprzec ich

    Jerzy Ignatowicz "Prawo rodzinne"

    Jan Winiarz Janusz Gajda "Prawo rodzinne. Podrecznik" - Wyd lexisnexis

    Tadeusz Smyczynski "Prawo rodzinne i opiekuncze. Podrecznik" - Wyd. CH
    Beck

    "Kodeks rodzinny i opiekuńczy Komentarz" pod red. Krzysztof
    Pietrzykowski, Jan Winiarz, Jerzy Ignatowicz, Janusz Gajda,

    Zdzislaw Krzeminski "Rozwod. Komentarz"

    to tylko tytulem przykladu

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-02-01 11:08:31
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    internetowych
    > dotyczacych wymienionych przeslanek, na ktorych moznaby oprzec

    Chłopie! Po co się krępujesz? Od razu poproś o gotową pracę
    zaliczeniową :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-02-01 13:41:59
    Od: "Grzegorz Wenc" <g...@p...usun.onet.remove.pl>

    > Chłopie! Po co się krępujesz? Od razu poproś o gotową pracę
    > zaliczeniową :)

    No nie, tak nie mozna... skopiowanie gotowej byloby jakby niezgodne z prawem
    :> To tak na marginesie.
    A nawiazujac do watku: nie wspomnialem, ze praca zaliczeniowa nie bedzie
    sygnowana moim nazwiskiem; prosze o te zrodla w imieniu innej osoby, ktora
    ma taki temat opracowac. Inaczej rzecz ujmujac: nie wiem czy posiadanie
    dobrych zrodel literaturowych to juz prawie wszystko, jednakze czesto mialem
    wrazenie, ze napisanie pracy humanistycznej ma w sobie wiele z cytowania.
    Nie znam sie na tym, gdyz moje wyksztalcenie jest techniczne i prace, ktore
    pisalem mialy zawsze pewien element tworczy (naturalnie wiele prac, typu
    referatow, bylo w znacznym stopniu odtworczych :) ).
    Jezeli pytanie z mojego pierwszego posta wydalo sie banalne i tendencyjne to
    przepraszam. Byc moze osoba ze srodowiska prawniczego potrafi podac bez
    wiekszego zastanowienia dziesiatki pozycji obejmujacych temat przeslanek
    rozwodowych, ale ja niestety nie mam w tej kwestii rozeznania.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Wenc