  • 1. Data: 2005-01-10 03:55:21
    Temat: Re: Pozew o rozwod
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "PabloSz1970" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cru0sn$6du$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prosze o pomoc

    w zaleznosci co chcialbys by znalazlo sie w pozwie

    Sandra

  • 2. Data: 2005-01-10 13:48:03
    Temat: Pozew o rozwod
    Od: "PabloSz1970" <e...@w...pl>

    Witam Panstwa

    Postanowilem zlozyc o rozwod ale nie wiem jak sie pisze takie pismo i jak
    sie to zalatwia.
    Chetnie skozystalbym z pomocy prawnika ale niestety moja sytuacja materialna
    nie pozwala mi zbytnio na to.
    Prosze o pomoc

    P...@p...fm

    Pawel Sz

  • 3. Data: 2005-01-10 16:12:56
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Witam

    Moze spobuj zajrzec do jednej z placowek Studenckich Poradni Prawnych ?

    Tutaj masz ich strone, Poradnie sa na wiekszosci polskich wydzialow prawa.

    http://www.fupp.org.pl/

    pzdr
    Pawel

  • 4. Data: 2005-01-11 08:25:19
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    PabloSz1970 wrote:

    > Witam Panstwa
    >
    > Postanowilem zlozyc o rozwod ale nie wiem jak sie pisze takie pismo i jak
    > sie to zalatwia.

    na przyklad tak..:

    piszesz

    www.google.pl

    w okienko wpisujesz :

    pozew o rozwód wzór

    Naciskasz "enter" albo przycisk z napisem "szukaj"

    Czytasz...

    --------------
    Wyniki 1 - 10 spośród około 333 dla zapytania pozew o rozwód wzór.
    (Znaleziono w 0,34 sek.)

    Porady Prawne
    WZORY PISM PROCESOWYCH. WZÓR PISMA DO SĄDU. O ROZWÓD. POZEW. POZEW O ROZWÓD.
    DO
    SĄDU OKRĘGOWEGO W OPOLU POWÓD JAN NOWAK adres POZWANA JANINA NOWAK
    adres. ...
    poradyprawne.w.interia.pl/3.html - 17k - Kopia - Podobne strony

    HOGA.PL - Prawo - pisma procesowe
    ... wzór pozwu o rozwód. ..... dnia ..... roku. ... Pozew o rozwód. W
    imieniu
    powoda, którego pełnomocnictwo załączam, wnoszę: ...
    prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/pozew_o_rozwod.asp - 45k - Kopia - Podobne
    strony

    Wzór pozwu o rozwód bez orzekania o winie :: Porada Prawna ...
    ... Wzór pozwu o rozwód bez orzekania o winie. Opis: pozew o rozwód bez
    orzekania o
    winie rozwód, o rozwód bez orzekania o winie. Kategoria: Prawo
    rodzinne. ...
    www.poradaprawna.pl/index_ download.php?co=opis&id=1013 - 23k - Kopia -
    Podobne strony

    [DOC] WZÓR POZWU O ROZWÓD ( BEZ ORZEKANIA O WINIE)
    [...]

    I jak masz nadal watpliwosci prosisz o ich rozwianie na grupie..

    Pozdrowienia

    Boguslaw