eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu › Re: dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
    From: Proste Prawo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
    Date: Mon, 28 Nov 2011 05:39:40 -0800 (PST)

    On 28 Lis, 14:17, KK <n...@n...com> wrote:
    > Nie wiem skad maja moj nr ale wysylaja mi smsy reklamowe. Zadzwonilem do
    > nich i mowia ze podpisywalem gdzies zgode i zebym zwrocil sie do tej
    > firmy z ktora podpisywalem zgode, bo oni nic nie moga zrobic Nic nie
    > podpisywalem. Jak mam ich zmusic do usuniecia numeru ? To jest chyba
    > bezprawne

    Zadzwoń jeszcze raz i powiedz, że przed chwilą dzwoniłeś do Biuro
    Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych i tam Ci powiedzieli,
    że zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych mają
    obowiązek poinformować Cię m.in. o adresie siedziby, celu zbierania
    danych i źródle danych (od kogo te dane pozyskali) oraz co musisz
    zrobić, żeby przestali z Twoich danych korzystać. No i powiedzieli Ci
    też, że jeśli dobrapożyczka ma jakieś problemy ze zrozumieniem tego
    obowiązku, to Generalny Inspektor osobiście podpisze upoważnienie do
    skontrolowania tego, w jaki sposób oni dane przetwarzają.

    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com
    Przyszedłem dyskutować, nie kłócić się. Postaram się nie dać
    sprowokować. Ostrzegam - na zaczepki nie odpowiadam :)