  • 1. Data: 2007-06-24 20:46:51
    Temat: do sądu z PlusGSM
    Od: "Gerw@zy" <n...@n...null>

    Firma ta bezczelnie robi mnie w bambuko, nie chce przyjąć reklamacji
    okresów abonamentowych w których występowały awarie każdorazowo
    potwierdzane przez ich konsultantów (konsultanci sami sugerowali
    reklamację owych okresów). Wypiera się teraz, że takich awarii nie
    było(???!!!). Z tego co wiem, rozmowy z konsultantami są przez nich
    rejestrowane. Niestety, to oni mają nagrania a nie ja, więc nie wiem
    jakie mam szanse udowodnienia im przebiegu owych rozmów. Podobnie samej
    awarii nadajnika ja sam nie jestem teraz w stanie im udowodnić, bo tylko
    oni są w posiadaniu informacji o naprawach. Na pisma reklamacyjne
    odpowiadają nie na temat, robią wodę z mózgu kończąc pismo że dalsze
    roszczenia tylko na drodze sądowej. Ręce opadają, jestem bezradny a krew
    się w środku gotuje. Co mogę zrobić? Postanowiłem nie popuścić - jakie
    mam szanse udowodnić swoje racje?

  • 2. Data: 2007-06-24 21:00:16
    Temat: Re: do sądu z PlusGSM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Gerw@zy napisał:
    > Firma ta bezczelnie robi mnie w bambuko, nie chce przyjąć reklamacji
    [..]
    > mam szanse udowodnić swoje racje?

    Proponuję byś wniósł sprawę do sądu i wezwał mnie na świadka.

    A co do awarii to się w sądzie tego nie wyprą.
    Mają je NON STOP, ich system bilingowy to jedna wielka porażka,
    nieustanne błędy w taryfikacji, zjadanie doładowań, całkowite przerwy itd.

    Ja zareklamowałem 87 tys. kart to kazali mi podać numer każdej :)
    Poszedłem więc z nimi do salonu i zażądałem żeby je spisali to mnie
    ochrona chciała wyrzuć. Na szczęście kamera czyni cuda i podpisali mi w
    ciemno, że odmówili mi spisania numerów kart.
    Teraz pozostał tylko sąd :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-06-25 06:12:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Proponuję byś wniósł sprawę do sądu i wezwał mnie na świadka.

    Ile sobie liczysz za taką usługę?
    Czy można cię wynająć jako świadka także do innych spraw?

  • 4. Data: 2007-06-25 06:45:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > Ile sobie liczysz za taką usługę?

    Zapewne 1000 zł + paczki do więzienia przez 3 lata w przypadku skazania
    za fałszywe zeznania :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-06-25 10:33:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Ile sobie liczysz za taką usługę?

    Nic sobie nie liczę.
    Wiem kiedy i jakie awarie miał plus i mogę o tym opowiedzieć w sądzie,
    gdyby rżnęli głupa i udawali, że nic się nie dzieje.

    > Czy można cię wynająć jako świadka także do innych spraw?

    Jeżeli dotyczyły by sprawy przeciw GSMom i rzeczy o której wiem to mogę
    się stawić.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2007-06-25 15:57:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f5nojm$col$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Johnson* napisał(a):

    > Zapewne 1000 zł + paczki do więzienia przez 3 lata w przypadku
    > skazania za fałszywe zeznania :)

    A sprawa za którą tymczasowo w kozie siedział to już zmaknięta? :D

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-06-25 19:04:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 25 czerwca 2007 12:33
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f5o5m4$i73$1@news.onet.pl>):

    > Jeżeli dotyczyły by sprawy przeciw GSMom i rzeczy o której wiem to mogę
    > się stawić.

    Obowiązkowo z 87 tysiącami zużytych zdrapek do reklamacji :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 8. Data: 2007-06-25 19:17:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:
    > Obowiązkowo z 87 tysiącami zużytych zdrapek do reklamacji :D

    Kart sim :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2007-06-26 00:17:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    >W wiadomości: news:f5nojm$col$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A sprawa za którą tymczasowo w kozie siedział to już zmaknięta? :D

    W zasadzie nie wiadomo.
    Wszystkie moje pytania na ten temat omija szerokim łukiem.
    W każdym razie policja i prokuratura dała dupy skoro go sąd wypuścił.

  • 10. Data: 2007-06-26 05:19:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > W każdym razie policja i prokuratura dała dupy skoro go sąd wypuścił.

    Uchylenie aresztu nie oznacza końca sprawy i nie wyklucza powrotu za kraty
    już w charakterze skazanego.