  • 1. Data: 2004-05-27 06:20:23
    Temat: do ktorego roku wojsko
    Od: "Danny" <d...@g...pl>

    Mam pytanko... do ktorego roku zycia moga mnie powolac do wojska

    Danny

  • 2. Data: 2004-05-27 07:52:33
    Temat: Re: do ktorego roku wojsko
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Danny" napisał
    > Mam pytanko... do ktorego roku zycia moga mnie powolac do wojska

    Do konca roku kalendarzowego w ktorym skonczysz 28 lat.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 3. Data: 2004-06-16 19:36:26
    Od: "Kronoss" <k...@n...onet.pl>

    Z tego co wiem do 28 roku życia.

  • 4. Data: 2004-06-17 08:14:14
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Kronoss napisał:

    > Z tego co wiem do 28 roku życia.

    w niektorych przypadkach dla 'migajacych sie specjalistow'
    do 31 roku. Zadko kiedy ale tak.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 5. Data: 2004-06-17 08:50:23
    Od: "A.K." <a...@i...pl>

    dokładnie to do końca roku kalendarzowego / 31.12 XX r / w którym kończysz
    28 lat.

  • 6. Data: 2004-06-18 14:20:24
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik A.K. napisał:
    > dokładnie to do końca roku kalendarzowego / 31.12 XX r / w którym kończysz
    > 28 lat.

    niechcialbym isc w zaparte, ale swego czasu 'studiowalem' doglebnie
    to i jestem swiecie przekonany ze bylo w 'ekstremalnych przypadkach'
    do 31.

    wybacz jezelos sie zmieniloi c, i rzeczywiscie masz racje ze max to 28
    lat. przestalo mnie to juz interesowac, bo znalazlem to o co mi chodzilo
    :)

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com