  • 1. Data: 2006-05-05 10:49:03
    Temat: do Unii na miekkim dowodzie ?
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Czy wg. obowiązujących przepisów można wyjechać do krajów Unii Europejskiej
    na miękkim dowodzie rejestracyjnym?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2006-05-05 11:14:39
    Temat: Re: do Unii na miekkim dowodzie ?
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wg. obowiązujących przepisów można wyjechać do krajów Unii
    > Europejskiej na miękkim dowodzie rejestracyjnym?

    można.

  • 3. Data: 2006-05-05 16:28:53
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > można.

    Dzięki. A jakąś podstawą prawną dysponujesz?

  • 4. Data: 2006-05-06 12:54:35
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    Lesio5 napisał(a):

    > Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki. A jakąś podstawą prawną dysponujesz?

    Ja np. dysponuje tylko praktyka mojej mamy - w kolko kursuje miedzy
    Sycylia a Polska - caly czas na starym dowodzie.
    pzdr
    A.

  • 5. Data: 2006-05-06 13:40:06
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "wisp1966" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja np. dysponuje tylko praktyka mojej mamy - w kolko kursuje miedzy
    > Sycylia a Polska - caly czas na starym dowodzie.

    Z tym, że ja nie pytałem o STARY dowód rejestracyjny a o 'miekki' tj.
    tymczasowy na miesiac.