  • 1. Data: 2006-05-05 09:32:00
    Temat: renta rodzinna
    Od: "wedelka" <w...@o...pl>

    witam
    mam pytanie czy aby otrzymac rente to musze uczeszczac do puplicznej
    szkoly czy moze to byc prywatna np jednoroczna?? jakie sa odsetki w
    przypadku zwrotu niewlasciwie pobieranej renty czy takie sytuacje sa
    mozliwe??

  • 2. Data: 2006-05-05 23:16:39
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "pablio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "wedelka" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > szkoly czy moze to byc prywatna np jednoroczna?? jakie sa odsetki w
    > przypadku zwrotu niewlasciwie pobieranej renty czy takie sytuacje sa

    warunkiem uzyskania prawa do renty jest pobieranie nauki
    nigdzie nie jest powiedziane jaka to ma być szkoła

    wystarczy nawet tryb eksternistyczny

  • 3. Data: 2006-05-12 08:37:29
    Od: "wedelka" <w...@o...pl>

    z czy ktos mial taki przypadek ze musial zwracac rente i jakie musial
    poniesc konsekwencje??