  • 11. Data: 2002-12-17 09:36:39
    Temat: Re: do Pana Depilatora...
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DFEE7E3.E2CA7060@poczta.onet.pl...
    > Markiz de Vonvanfon napisa_(a):
    >
    > Czy ja wiem... Chyba jednak ważniejsze jest zwycięstwo, a słuszność,
    > sprawiedliwość itd... A jak być powinno to inna sprawa.

    Przypomina mi się ten dowcip z brodą do podłogi z puentą "..to nie
    Sprawiedliwość, to Sąd..." czy jakoś tak. :-)))

    I oczywiście, ze ważniejsze jest zwycięstwo. Jak wiadomo nie od dzis, prawda
    absolutna jest dla nas, niedoskonałych istot nieosiagalna, więc moja jest
    tak samo dobra jak każda inna. A jak działa - to lepsza :-)))

    Depi relatywista

  • 12. Data: 2002-12-17 10:48:11
    Temat: Odp: do Pana Depilatora...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atm2ro$umh$...@o...ols.vectranet.pl...
    > W prawie nie istnieje zwycięstwo. Istnieje tylko słuszność. Ale
    > zaczepki w oddzielnym wątku... Po co w ogóle było to pytanie o spadek?

    z czystej ciekawości :P

    Sandra

  • 13. Data: 2002-12-17 10:48:59
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Markiz de Vonvanfon napisa_(a):
    >
    > Czy ja wiem... Chyba jednak ważniejsze jest zwycięstwo, a słuszność,
    > sprawiedliwość itd... A jak być powinno to inna sprawa.

    Więc na grupie zwyciezyliści ale zapewniam ,że tylko tu :-)

    Sandra

  • 14. Data: 2002-12-17 10:49:59
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atmr5a$75a$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > absolutna jest dla nas, niedoskonałych istot nieosiagalna, więc moja jest
    > tak samo dobra jak każda inna. A jak działa - to lepsza :-)))

    hehe takie zwycięstwo to ty mozesz mieć w innych okolicznosciach nie masz
    szans :-)

    Sandra

  • 15. Data: 2002-12-17 10:51:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atmqmr$3pl$...@n...tpi.pl...
    > Wow!

    ta twoje wow daje mi odpowiedz z kim mam do czynienia :-) ponadto inf.cię ze
    szczerego serca nie produkuj się aż tak bardzo bo nie przeczytałam tego
    cenie sobie czas ...

    Sandra

    Sandra

  • 16. Data: 2002-12-17 11:43:52
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ze
    > szczerego serca nie produkuj się aż tak bardzo bo nie przeczytałam tego

    To nie marnuj mojego w takim razie. I innych.

    PLONK mentalny

    --
    Depi.

  • 17. Data: 2002-12-17 11:44:41
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawda
    >
    > hehe takie zwycięstwo to ty mozesz mieć w innych okolicznosciach nie masz

    Dobrze dla Ciebie, ze masz tak dobre samopoczucie. Szkoda, że nie poparte
    wiedzą ani kulturą osobistą.

    --
    Depi.

  • 18. Data: 2002-12-17 11:45:50
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Więc na grupie zwyciezyliści ale zapewniam ,że tylko tu :-)

    Na grupie, to można się najwyżej wypowiedzieć. My to zrobiliśmy i mamy
    racje. Ty to zrobiłaś i jej nie masz, ale masz za to zdrowo przewrócone w
    głowie. Kto wygrał?

    --
    Depi.

  • 19. Data: 2002-12-17 11:49:31
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > ta twoje wow daje mi odpowiedz z kim mam do czynienia :-) ponadto inf.cię ze
    > szczerego serca nie produkuj się aż tak bardzo bo nie przeczytałam tego
    > cenie sobie czas ...

    Problem polega na tym, że w ogóle nie czytasz, nie potrafisz
    ustosunkować się do tego co napisano, a i z logicznymi wypowiedziami w
    rozsądnej formie problemy. Jeśli tak samo pracujesz, to...

    KG

  • 20. Data: 2002-12-17 12:04:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atn2nh$7fp$...@n...tpi.pl...
    > Na grupie, to można się najwyżej wypowiedzieć. My to zrobiliśmy i mamy
    > racje. Ty to zrobiłaś i jej nie masz, ale masz za to zdrowo przewrócone w
    > głowie. Kto wygrał?

    nie zniże się do Twojego poziomu...powodzenia

    Sandra