  • 1. Data: 2004-01-26 12:00:44
    Temat: dni wolne od pracy w 2004r.
    Od: "mirasa" <m...@a...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, gdzie mogę znaleść spis ustawowo wolnych dni od pracy w 2004r.
    Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

    Pozdrawiam.
    mirasa

  • 2. Data: 2004-01-26 12:11:16
    Temat: Re: dni wolne od pracy w 2004r.
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    mirasa wrote:
    > Mam pytanie, gdzie mogę znaleść spis ustawowo wolnych dni od pracy w 2004r.
    > Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

    niedziele, święta... są jeszcze jakieś?

    KG

  • 3. Data: 2004-01-26 12:57:26
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > niedziele, święta... są jeszcze jakieś?

    jak w sobote jest swieto to poniedzialek wolny?

  • 4. Data: 2004-01-26 13:07:17
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Krzys wrote:
    > jak w sobote jest swieto to poniedzialek wolny?

    a dlaczego?

    KG

  • 5. Data: 2004-01-26 15:28:55
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Uzytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisal w wiadomosci

    > a dlaczego?

    A bo tak bylo w zeszlym roku z 1 listopada wypadajacym w sobote. Firmy
    odbieraly go najczesciej w poniedzialek 10 (zbieznosc poniedzialkow
    przypadkowa - po prostu inny dzien. My odbieralismy w Wigilie.
    W tym roku tak nei jest?

    Zuraw

  • 6. Data: 2004-01-26 23:21:39
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik mirasa napisał:

    > Mam pytanie, gdzie mogę znaleść spis ustawowo wolnych dni od pracy w 2004r.
    > Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

    Ustawa z 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, Dz. U. Nr 4,
    poz. 28 z późn. zm.

    Art. 1. Dniami wolnymi od pracy są:
    1) dni niżej wymienione
    a) 1 stycznia - Nowy Rok,
    b)
    c) pierwszy dzień Wielkiej Nocy,
    d) drugi dzień Wielkiej Nocy,
    e) 1 maja - Święto Państwowe,
    f) 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja
    g) pierwszy dzień Zielonych Świątek,
    h) dzień Bożego Ciała,
    i) 15 sierpnia - Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny,
    j) 1 listopada - Wszystkich Świętych,
    k) 11 listopada - Narodowe Święto Niepodległości,
    l) 25 grudnia - pierwszy dzień Bożego Narodzenia,
    m) 26 grudnia - drugi dzień Bożego Narodzenia
    2) niedziele.

    --
    Roman