  • 1. Data: 2003-04-22 21:53:46
    Temat: dni wolne
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    Czy ktoś zna jakś stronę, która LUDZKIM językiem by wyjaśniała, kto i kiedy
    i gdzie ma prawo do dni urlopu? Z tego co wiem to za prosta sprawa nie jest,
    zwłaszcza, jak się jest zatrudnionym na czas określony.Oczywiście, jeśli
    ktoś może tu na miejscu wyjaśnić tę sprawę, to byłbym wdzięczny.

    Ale obawiam się, że i tak na długi, majowy weekend szans nie mam. :( Z 30
    kwietniem konczy sie umowa (okres probny) i najprawdopdoobniej bedzie nowa,
    też na czas określony, ale już "normalna", a nie próbna, no i mam nadzieję
    na dłużej.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.