  • 1. Data: 2003-04-22 23:21:19
    Temat: Alimenty - ile płacicie
    Od: ernest<k...@g...pl>

    Miałem romans, ktory trwał dwa lata. Urodziło się nieślubne dziecko i
    za niedługo odbędzie się rozprawa. Mam żonę i z Nią dwoje nieletnich
    dzieci. Jak wysokie alimenty może zasądzić sąd biorac pod uwagę
    fakt, że mam na utrzymaniu rodzinę, żona nie pracuje, moja (była)
    kochanka też jest bez pracy i opiekuje się maleństwem. Ja pracuję na
    etacie za 12 tyś brutto/mc. Ile Wy płacicie na malutkie dziecko?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-22 23:29:29
    Temat: Re: Alimenty - ile płacicie
    Od: ernest<k...@g...pl>

    Przepraszam - pierwszy adres mailowy jest błędny!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-04-23 21:43:52
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    mysle ze na 1800 zł
    mozesz liczyc.
    czy zona wie?

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-04-23 22:27:44
    Od: ernest<k...@g...pl>

    Wie. Kosztowalo nas to wiele zdrowia ale idzie ku lepszemu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info