  • 11. Data: 2008-09-16 18:58:33
    Temat: Re: dłuższy urlop
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale to ma być w pełni płatny urlop.

    Jejku! Niech Ci da bezpłatny urlop, a potem wypłaci premię albo nagrodę w wysokości
    pensji Twojej. Gdzie tu kombinowanie?

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-16 19:11:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaovkv$je6$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Jejku! Niech Ci da bezpłatny urlop, a potem wypłaci premię albo nagrodę
    > w wysokości pensji Twojej. Gdzie tu kombinowanie?
    Jemu zupełnie nie o to chodzi. To nieudolna ściema.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-09-16 19:11:42
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > No chyba, że szefisko po prostu jaja sobie z ciebie robi, czemu trudno byłoby
    > się dziwić.

    Wiem, że ci trudno uwierzyć, że są pracownicy, których się poważa bez
    konieczności zapisywania się do związków zawodowych, ale to jest twój problem.
    Trzeba się było uczyć.

    --
    andreas

  • 14. Data: 2008-09-16 19:18:58
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jemu zupełnie nie o to chodzi. To nieudolna ściema.

    No i co z tego?

    *piotr'ek*

  • 15. Data: 2008-09-16 19:26:22
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Sep 2008 21:11:42 +0200, andreas napisał(a):

    > Wiem, że ci trudno uwierzyć, że są pracownicy, których się poważa bez
    > konieczności zapisywania się do związków zawodowych, ale to jest twój
    > problem. Trzeba się było uczyć.

    No to niech da ten urlop i nie gada o programie kadrowo-płacowym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2008-09-16 19:27:58
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gaor7a$1j$1@inews.gazeta.pl...

    > Boję się, że wszystkie tak mają.
    Paranoja, żeby długość urlopu uzależniać od systemu kadrowego w firmie.
    Panie z kadr wysłać na doszkolenie albo poprosić twórcę programu o
    ulepszenie.
    A szefostwo niech się tym paniom przyjży czy znają system czy tylko klepią
    regułki które ktoś im kiedyś pokazał.

    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2008-09-16 19:32:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gap0dg$n06$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Wiem, że ci trudno uwierzyć, że są pracownicy, których się poważa bez
    > konieczności zapisywania się do związków zawodowych
    Ale nie ciebie.
    Ty wymyśliłeś głupawą legendę, na swoim poziomie i w swoim celu. Ciebie twój
    szef nie poważa - ot tak, tak po prostu. Gdyby to była prawda i gdyby chciał
    ci dać trochę więcej urlopu, to by ci po prostu dał i tyle, bez dodatkowych
    formalności, możliwości są.
    Tylko ty jesteś cienias i nikt choćby średniomądry się na to nie nabierze.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-09-16 19:33:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gap0r8$ot5$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > No i co z tego?
    No i już.
    A głupiemu radość.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2008-09-16 19:51:00
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > formalności, możliwości są.
    > Tylko ty jesteś cienias i nikt choćby średniomądry się na to nie nabierze.

    :) Na prawdę żal mi cie.

    Problem już się rozwiązał a raczej go nie było od początku, ale tak to jest jak
    się przeostrożnej kobiety słucha.
    Ściągłem też demo tych kadr i płac (Symfonia) i się naocznie przekonałem, że
    rzeczywiście jest możliwość ręcznej zmiany wymiaru urlopu.

    --
    andreas

  • 20. Data: 2008-09-16 20:06:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2008, *piotr'ek* wrote:

    > Jejku! Niech Ci da bezpłatny urlop, a potem wypłaci premię
    > albo nagrodę w wysokości pensji Twojej. Gdzie tu kombinowanie?

    W wyższym podatku.
    Jest taki bzdurny przepis, że od premii trzeba zapłacić ZUS ale
    kwota tego ZUSu już nie jest kosztem dla pracodawcy, de facto
    jest dodatkowo opodatkowana.

    pzdr, Gotfryd