  • 1. Data: 2008-09-16 16:24:06
    Temat: dłuższy urlop
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Szef chce mi dac dłuższy urlop niż jest w KP, ale pod warunkiem, że mu powiem w
    jaki sposób może to zrobić, bo podobno komputerowy system księgowo-kadrowy nie
    widzi mozliwości zwiększenia.
    Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze świadczenia
    pracy.
    Macie może jakieś inne rady?

    --
    andreas

  • 2. Data: 2008-09-16 16:48:52
    Temat: Re: dłuższy urlop
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Macie może jakieś inne rady?

    Niech wyśle Cię na fikcyjne szkolenie.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-16 17:26:39
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niech wyśle Cię na fikcyjne szkolenie.

    Nie ma w firmie zwyczaju kombinowania, więc szukam tylko legalnego sposobu, aby
    mieć 30 dni URLOPU.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-09-16 17:28:48
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "andreas" napisał:

    > Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze świadczenia
    > pracy.

    > Nie ma w firmie zwyczaju kombinowania, więc szukam tylko legalnego
    > sposobu, aby mieć 30 dni URLOPU.

    Urlop bezplatny. Tak po prostu.

  • 5. Data: 2008-09-16 17:43:03
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    andreas wrote:
    > Szef chce mi dac dłuższy urlop niż jest w KP, ale pod warunkiem, że
    > mu powiem w jaki sposób może to zrobić, bo podobno komputerowy system
    > księgowo-kadrowy nie widzi mozliwości zwiększenia.

    A gdzie jest problem?
    Pracodawca może dac dluzszy urlop niż stanowi KP, to jest jego wolna wola.
    A ze ma taki system kadrowy to juz insza inszosc :)

  • 6. Data: 2008-09-16 18:01:23
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:gaoqe6$4lb$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    > Urlop bezplatny. Tak po prostu.

    Ale to ma być w pełni płatny urlop.

    --
    andreas

  • 7. Data: 2008-09-16 18:02:15
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie jest problem?
    > Pracodawca może dac dluzszy urlop niż stanowi KP, to jest jego wolna wola.
    > A ze ma taki system kadrowy to juz insza inszosc :)

    Boję się, że wszystkie tak mają.

    --
    andreas

  • 8. Data: 2008-09-16 18:17:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Sep 2008 20:02:15 +0200, andreas napisał(a):

    > Boję się, że wszystkie tak mają.

    Z pewnością nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-09-16 18:28:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaomj7$9ne$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

> [...]
    > księgowo-kadrowy nie widzi mozliwości zwiększenia.
    > Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze
    To proste. Prawnie przeszkód nie ma, a sposobów wiele.
    Zamówić system księgowo-kadrowy przewidujący takie sytuacje.
    No chyba, że szefisko po prostu jaja sobie z ciebie robi, czemu trudno
    byłoby się dziwić.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-09-16 18:30:33
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "andreas" napisał:

    > Ale to ma być w pełni płatny urlop.

    Niech Ci wiec da ten platny urlop, a panie w kadrach sie pomartwia skoro
    maja niepelnosprytny system.