  • 1. Data: 2005-12-14 06:44:27
    Temat: Dziwny problem z uslugodawca / hosting / - czuje sie "wydymany"
    Od: "Jacek_w_potrzebie" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Otrzymalem fv za uslugi hostingowe , zadzwonilem i powiedzialem ze kwota
    jest zbyt wysoka ( wczesniej mailem mialem przedstawiona inna oferte )
    Do tego posiadalem nadplate za zeszly rok za uslugi hostingowe ( za wplate
    nadwyzki nie otrzymalem zadnej faktury ; prowadze DG )

    Firma zablokowala dostep do uslugi , faktura w okresie 2 miesiecy nie
    zostala zmieniona ( skorygowana )
    Przenioslem hosting , ale chcialbym za krzywdy i walenie klienta w bambuko
    zrobic firmie "kuku" .

    a- faktura wystawiona na kwote wyzsza niz oferta na mailu ( 10 razy wyzsza
    kwota )
    b- brak faktury za nadwyzke wplaty za rok 2004
    c- faktura 10 razy wyzsza niz propozycja na maila ( bez uwzglednienia
    nadplaty )

    Firma rozlicza sie na pelnej ksiegowosci , jest spolka akcyjna . Tak sobie
    mysle gdzie z tym isc .

    Dziekuje za jakies sugestie . Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2005-12-14 07:28:15
    Od: "mobile" <m...@h...co.uk>

    "Jacek_w_potrzebie" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> wrote in message
    > Firma rozlicza sie na pelnej ksiegowosci , jest spolka akcyjna . Tak sobie
    > mysle gdzie z tym isc .

    od strony prawnej ci niestety nie pomoge ale bardzo chcialbym dowiedziec sie
    co to za 'firma' cie tak urzadzila. czy moglbys puscic to na grupe lub
    ewentualnie do mnei na priva? trists(at)o2.pl

    dzieki
    mobile

  • 3. Data: 2005-12-14 07:34:39
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Jacek_w_potrzebie napisał(a):
    > c- faktura 10 razy wyzsza niz propozycja na maila ( bez uwzglednienia
    > nadplaty )

    na pewno na miala dostałeś propozycję ceny za cały rok a nie np. za
    jeden m-c?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 4. Data: 2005-12-14 07:37:11
    Od: "wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Dziekuje za jakies sugestie . Pozdrawiam Jacek

    Witam,

    a masz jakąś umowę? Co tam jest zapisane?

    Wiesiek

  • 5. Data: 2005-12-14 08:07:10
    Od: "Jacek" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:dnohlp$145a$1@node1.news.atman.pl...

    > na pewno na miala dostałeś propozycję ceny za cały rok a nie np. za
    > jeden m-c?

    Dostalem propozycje roczna nie miesieczna ( naprawde Jacku wiem co mowie i
    potrafie czytac :))

    J.

  • 6. Data: 2005-12-14 08:08:34
    Od: "Jacek" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > a masz jakąś umowę? Co tam jest zapisane?

    Mam umowe z poprzedniego roku .

    J.

  • 7. Data: 2005-12-14 08:38:05
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Jacek napisał(a):
    > Dostalem propozycje roczna nie miesieczna ( naprawde Jacku wiem co mowie i
    > potrafie czytac :))

    Nie wątpię w Twoje umiejętności, ale czasem człowiek potrafi (nawet
    piśmienny i czytmienny) przeoczyć drobne literki :)
    Na stronach providerów bardzo często podaje się np. "serwer już od
    15PLN" a dopiero w innym miejscu jest info, że to cena za miesiąc, stąd
    moje wątpliwości