  • 51. Data: 2010-01-15 13:26:40
    Temat: Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 07:19:46 -0600, witek napisał(a):

    > Nie cierpie leni śmierdzacych.

    NMSP - wybacz wituś zapytanie:
    - chodzisz z klamerką na swoim nosie nonstop? ;)))

  • 52. Data: 2010-01-15 13:35:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > NMSP - wybacz wituś zapytanie:
    > - chodzisz z klamerką na swoim nosie nonstop? ;)))

    Nie, ale wypieprzam leni z mojego otoczenia.

  • 53. Data: 2010-01-15 16:21:13
    Temat: Re: [OT]Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > No nie wiem czy w dobrym kierunku. Usenet powoli przestaje być dobrym
    > źródłem poszukiwania informacji (np. na temat problemów z konfiguracją
    > tego i tamtego). Raz że mniej ludzi używa - dwa że razem z usenetem
    > zwijają się narzędzia do niego (np. google groups już jakby nie
    > wyszukiwało po treści)

    Nie byl bym takim pesymista.
    Angiesko jezyczne grupy wrecz sie rozwijaja.
    W UK usenet jest bardzo popularny do zalatwiania problemow ze swoim ISP np.
    Zamiast dzwnic opisujesz problem na grupie dyskusyjnej na co srednio po 20
    minutach masz odpowiedz z dzialu technicznego:) Mozesz ta droga zamowic tez
    inzyniera do domu.
    Mam wrecz wrazenie, ze usnet przezywa druga mlodosc na wyspach:) powodem
    diabelnie drogie telefony do obslugi technicznej:) np. jesli okaze sie, ze
    problem byl po stronie uzytkownika minuta polaczenia z technikiem moze
    kosztowac nawet 0.8 funta! Na usnecie jest za darmo:)
    A tak calkiem serio, to usenet w Polsce umiera bo wypieraja go jak juz tu
    wspomniano inne fora czesto tak pasciarskie, ze plakac sie chce, choc sa i
    perly. np. do wszelkich spraw komputerowych polecam po polsku forum:
    http://www.searchengines.pl/
    ps.
    moj pierwszy post na usnet siega glebiej niz 1995 rok. To tak na
    marginesie:) i chyba zawsze bede zagladac na usenet;))

  • 54. Data: 2010-01-15 21:32:24
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    .

    > Nie, ale wypieprzam leni z mojego otoczenia.

    Skoro jest ciekawa dyskusja, to mogłbys odpowiedzieć na
    temat, z pewnością nie jedna osoba w przyszłości poczyta archiwum i uzyska
    konkretną
    odpowiedz, a pisząc nie na temat, sam zaśmiecasz grupę

  • 55. Data: 2010-01-15 22:44:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aga R wrote:
> [...]
    > uzyska konkretną
    > odpowiedz, a pisząc nie na temat, sam zaśmiecasz grupę

    tak, mógłbym

    http://www.google.com/search?rlz=1C1GGLS_en-USUS299U
    S305&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=odrzucenie+spadku

  • 56. Data: 2010-01-17 15:45:20
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Wyszukiwarka jest od dawna zepsuta
    > <http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/7a0
    153c777017f5a?dmode=source>
    > Niejakim remedium jest:
    > <http://42.pl/na/1kjukxq8a7jy4.1mjhzd1if31u5$.dlg@40
    tude.net>

    FWIW, zadziałało mi też:
    http://42.pl/gg/1kjukxq8a7jy4.1mjhzd1if31u5$.dlg@40t
    ude.net

    p.

  • 57. Data: 2010-01-18 08:58:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 16:21:13 -0000, pmlb napisał(a):

> [...]
    > Zamiast dzwnic opisujesz problem na grupie dyskusyjnej na co srednio po 20
    > minutach masz odpowiedz z dzialu technicznego:)

    Zwłaszcza jak Ci nie działa net ani telefon (vide UPC) :))))

  • 58. Data: 2010-01-22 09:42:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masza wrote:

    > szanowni grupowicze moja matka ma poważne zaległości płatnicze rat i
    > wygląda na to ,że z nich nigdy nie wyjdzie i choć z nią nie mieszkam
    > od 25 lat to zdaje się , że dosięgnie mnie łapa wierzycieli czy też
    > się mylę proszę o radę

    Ja bym się zastanowił nad "wyprostowaniem" sytuacji już teraz, szybko.

    Z niepłaconymi kredytami/pożyczkami problem jest w odsetkach na te
    zaległe płatności, dodatkach "za windykację" itp - to one robią
    masakrycznie duże kwoty, a nie sama kwota rat.

    --
    Pozdro
    Massai