  • 1. Data: 2010-01-11 21:10:36
    Temat: Umowa wielostronicowa - parafowanie
    Od: "sluzbowo" <s...@W...gazeta.pl>

    Kolega dostał do podpisania wielostronicową umowę o współpracy - firma z firmą
    (przedstawiciel handlowy). Zleceniodawca nie nakazuje, a wręcz zakazuje
    parafowania każdej strony umowy. Jak dla mnie, to jest trochę dziwne, bo póki
    jest dobrze to jest dobrze, a jak się coś zleceniodawcy nie spodoba, to
    podmieni którąś ze stron i będzie niefajnie.

    Podpowiedzcie - czy zleceniodawca może zakazać parafowania każdej ze stron
    umowy? Jest na to jakiś przepis?

    Paweł

  • 2. Data: 2010-01-11 21:20:16
    Temat: Re: Umowa wielostronicowa - parafowanie
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Sty, 22:10, "sluzbowo" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > podmieni którąś ze stron i będzie niefajnie.
    >
    > Podpowiedzcie - czy zleceniodawca może zakazać parafowania każdej ze stron

    Na swojej kopii moze. A co koledze przeszkadza zeby poprosic o parafke
    na kazdej stronie swojej kopii?

  • 3. Data: 2010-01-12 08:40:18
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "sluzbowo" <s...@W...gazeta.pl> napisał
    > Zleceniodawca nie nakazuje, a wręcz zakazuje
    > parafowania każdej strony umowy.

    Jak on nie chce dla siebie, to nie. Ale poproś na swojej kopii o
    parafowanie, w końcu umowy nie trzeba zawierać. Nie znam żadnego przepisu,
    który by to regulował, bo chyba nie ma.
    Jak się będą mocno opierać to albo ktoś jest mało elastyczny i ma jakieś
    dziwne przyzwyczajenia, schematy albo szykują przekręt.