  • 41. Data: 2010-01-15 00:30:27
    Temat: Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-14 22:17, mvoicem pisze:
    > Usenet ogólnie się jakby zwijał ...
    > teraz na topie są jakieś
    > przerażające webowe fora,

    Ano... Myszkoklikacze htmlowaci nie lubią plain text. Bez awatara z
    ulubionym psem i migającego gówienka w sygnaturze nie ma rozmawiania. A
    że to niefunkcjonalne, to już detal.

    > które też chyba się zwijają na rzecz jakichś
    > twitterów ...

    No bo mało kto potrafi już teraz zdanie z sensem napisać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-01-15 09:40:28
    Temat: [OT]Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.01.2010 23:19), witek wrote:

    > i bardzo dobrze
    > oszołomy niech idą na naszą klasę.
    > przynajmniej sie normalnie robi
    > jedni spadaja, inni lysieja albo zajmuja sie produkcja diamentow, albo
    > jedno i drugie.
    > w kazdym razie w dobrym kierunku idzie

    No nie wiem czy w dobrym kierunku. Usenet powoli przestaje być dobrym
    źródłem poszukiwania informacji (np. na temat problemów z konfiguracją
    tego i tamtego). Raz że mniej ludzi używa - dwa że razem z usenetem
    zwijają się narzędzia do niego (np. google groups już jakby nie
    wyszukiwało po treści)

    p. m.

  • 43. Data: 2010-01-15 09:42:14
    Temat: Re: [OT]Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-15 10:40, mvoicem pisze:
> [...]
    > tego i tamtego). Raz że mniej ludzi używa - dwa że razem z usenetem
    > zwijają się narzędzia do niego (np. google groups już jakby nie

    bo na grupach już praktycznie zostało tylko kilka dinozaurów.
    Niektóre grupy wygasły całkowicie, a te najbardziej "mocne" składają się
    z maks 10 osób.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2010-01-15 09:52:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ma 6 miesiecy od dowiedzenia sie.
    > zwykle dowiedzenie sie towna sie dacie smerci
    > w innych przypadkach to na tobie ciąży obowiązek wykazania, ze te 6
    > miesiecy ma byc liczone od innej daty.
    >
    > po ty 6 miesiacach rzeczywiscie dziedziczy sie spadek wprost czyli za
    > wszystko odpowiada w całości włączjąc w to swój własny majątek.

    Komu należy złożyć pismo, w jakie formie, że nie jestem zainteresowany
    spadkiem?

  • 45. Data: 2010-01-15 09:54:26
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > I analogicznie.
    > Masz 6 miesiecy od chwili dowiedzenia sie.
    > Twoje ryzyko jak nic nie zrobisz.

    I się zaczyna, jak udowodnić, ze nie wiedziałem.

  • 46. Data: 2010-01-15 10:07:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > bo na grupach już praktycznie zostało tylko kilka dinozaurów.
    > Niektóre grupy wygasły całkowicie, a te najbardziej "mocne" składają się
    > z maks 10 osób.

    a wszyscy przerzucili sie na mega-niewygodne fora.
    Podziwiam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 47. Data: 2010-01-15 10:11:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-15 11:07, Budzik pisze:
    > a wszyscy przerzucili sie na mega-niewygodne fora.
    > Podziwiam.

    Takie czasy. My dinozaury nie zrozumiemy nigdy fascynacji HTMLem,
    klikaniem i brakiem możliwości wygodnej obsługi. Sęk w tym, że całkiem
    sporo osób, i to nie tylko pokemonów, lubi jak coś jest bez sensu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2010-01-15 10:52:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > klikaniem i brakiem możliwości wygodnej obsługi. Sęk w tym, że całkiem
    > sporo osób, i to nie tylko pokemonów, lubi jak coś jest bez sensu.

    i stało sie. Stałem się dinozaurem... chlip, chlip ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 49. Data: 2010-01-15 13:16:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Niektóre grupy wygasły całkowicie, a te najbardziej "mocne" składają się
    > z maks 10 osób.

    a po co więcej?

  • 50. Data: 2010-01-15 13:19:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Amir wrote:

    > Komu nale?y z?o?yae pismo, w jakie formie, ?e nie jestem zainteresowany
    > spadkiem?

    A ruszyłeś chociaż d.. za przeproszeniem i wklepałeś coś w googlach.
    Nie cierpie leni śmierdzacych.