  • 1. Data: 2010-01-12 07:39:48
    Temat: dziedziczenie długów matki
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    szanowni grupowicze moja matka ma poważne zaległości płatnicze rat i wygląd
    na to ,że z nich nigdy nie wyjdzie i choć z nią nie mieszkam od 25 lat to
    zdaje się , że dosięgnie mnie łapa wierzycieli czy też się mylę proszę o
    radę

  • 2. Data: 2010-01-12 12:02:23
    Temat: Re: dziedziczenie długów matki
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Sty, 08:39, "masza" <i...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zdaje się , że dosięgnie mnie łapa wierzycieli czy też się mylę proszę o

    Zrzekasz sie dziedziczenia i tyle. Twoje dzieci (jesli posiadasz) tez
    powinny.

  • 3. Data: 2010-01-12 15:35:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Zrzekasz sie dziedziczenia i tyle. Twoje dzieci (jesli posiadasz) tez
    > powinny.

    Nie musza
    z definicji zrzeczenie dotyczy zstepnych, no chyba, ze umowia sie inaczej.