  • 1. Data: 2005-05-15 18:16:19
    Temat: dlugi
    Od: "asiag82" <a...@w...pl>

    czy syn moze pzrejac po matce dlugi? co mu grozi za to jezeli nie ma z czego
    placic bo nie ma pracy czy jest mozliwosc wyjazdu za granice aby zarobic na
    splate dlugu? czy moze wyjechac do innego miasta?

  • 2. Data: 2005-05-15 18:22:35
    Temat: Re: dlugi
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czy syn moze pzrejac po matce dlugi? co mu grozi za to jezeli nie ma z

    Moze, ale nie musi.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-05-15 18:25:57
    Od: "asiag82" <a...@w...pl>

    > Moze, ale nie musi.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow
    a jezeli pzrejal bo sam tak zdecydowal bo inaczej by przejeli im dom? co mu
    teraz za to grozi jezeli nie ma z zcego splacac?

  • 4. Data: 2005-05-15 18:37:06
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a jezeli pzrejal bo sam tak zdecydowal bo inaczej by przejeli im dom? co mu
    > teraz za to grozi jezeli nie ma z zcego splacac?

    Przejał ... ale w jaki sposob ? Bo są rozne metody na przejęcie spadku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-05-15 19:11:54
    Od: "asiag82" <a...@w...pl>

    > Przejał ... ale w jaki sposob ? Bo są rozne metody na przejęcie spadku.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow
    czy moge z panem pogadac np na gg? moj nr 2288628 dla mnie to bardzo wazne i
    dosyc pilna sprawa

  • 6. Data: 2005-05-15 19:22:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czy moge z panem pogadac np na gg? moj nr 2288628 dla mnie to bardzo wazne i
    > dosyc pilna sprawa

    Duzo lepiej bedzie jak pojdziesz do praktyka prawnika, grupa dyskusyjna
    to miejsce pełne roznych przypadkow ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-05-15 22:11:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "asiag82" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie napisałaś, w jaki sposób doszło do przejęcia długu. Mógł to być
    spadek, albo umowa. Tak, czy inaczej syn po prostu jest dłużnikiem i
    tyle. Jak nie ma z czego spłacić, to komornik będzie go nieskutecznie
    ścigał. Nikt go za to na pewno do więzienia nie wsadzi.