  • 1. Data: 2006-07-23 13:40:21
    Temat: Centralne Biuro Antykorupcyjne - szansa na pracę dla prawnika ?
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś widział gdziekolwiek w internecie gdzie i do kiedy należy składać
    podania do nowo organizowanego Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
    Jeśli tak, to proszę o podanie linku.
    Pozdrawiam
    pka

  • 2. Data: 2006-07-23 15:18:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@n...pl napisał(a):

    > Czy ktoś widział gdziekolwiek w internecie gdzie i do kiedy należy składać
    > podania do nowo organizowanego Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

    Już za somo wysłanie tego samego 4 razy powinni cie tam przyjąć. Jeszcze
    się zapisz do PIS i będzie git.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-07-23 15:35:39
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    | Już za somo wysłanie tego samego 4 razy powinni cie tam przyjąć.

    4 razy wysłane, a i tak nie zakumałeś.
    pka

  • 4. Data: 2006-07-23 15:50:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@n...pl napisał(a):

    > 4 razy wysłane, a i tak nie zakumałeś.

    Oj, oj jak się wysiliłaś :)

  • 5. Data: 2006-07-23 16:36:47
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "p...@n...pl" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy ktoś widział gdziekolwiek w internecie gdzie i do kiedy należy składać
    > podania do nowo organizowanego Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
    > Jeśli tak, to proszę o podanie linku.

    Heh, nadejdą takie czasy, że agentów CBA ich przyszli pracodawcy będą mogli
    zwalniać dyscyplinarnie. Historia lubi zataczać koło.
    EWa

  • 6. Data: 2006-07-23 18:33:38
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > 4 razy wysłane, a i tak nie zakumałeś.

    Jakby policjant przy mnie uzył tego słowa, to chyba zlałbym sie ze
    smiechu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-07-23 19:24:38
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 15:40:21 +0200, p...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś widział gdziekolwiek w internecie gdzie i do kiedy należy składać
    > podania do nowo organizowanego Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

    Teraz wiatr wieje "zachodni" , ale pamiętaj,że kiedyś wiatr może zmienić
    kierunek i znowu może zawiać ze "wschodu" i co ? znowu będą kogoś
    rozliczać ?

    akala

  • 8. Data: 2006-07-23 20:09:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Oj, oj jak się wysiliłaś :)

    Ale dobrze wymyślił! Nadaje się! ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 9. Data: 2006-07-23 20:37:50
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał

    > Teraz wiatr wieje "zachodni" , ale pamiętaj,że kiedyś wiatr może zmienić
    > kierunek i znowu może zawiać ze "wschodu" i co ? znowu będą kogoś
    > rozliczać ?

    Skoro wieje jakiś tam wiatr, to dlaczego w tym grajdole zrobiło się tak
    duszno?
    Mnie się wydaje, że żaden wiatr nie wieje, a tym bardziej "zachodni".
    EWa

  • 10. Data: 2006-07-24 00:49:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > 4 razy wysłane, a i tak nie zakumałeś.

    Do CBA kretynów nie przyjmują. Nie masz szans.

    --

    Piotr