  • 1. Data: 2006-07-23 15:42:20
    Temat: Błędy w mandacie.
    Od: "Andrzej." <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Małe pytanie od laika do fachowców - jakie błędy w mandacie czynią go nieważnym?
    Czy błąd w numerze pesel, w serii dowodu osobistego, poprawiane litery w
    nazwisku (nie do końca czytelne), brak roku przy podstawie prawnej są błędami,
    które unieważniają mandat?
    Dla zainteresowanych skany 2 wypełnionych druków:
    http://michalg.info/mandat1.jpg
    http://michalg.info/mandat2.jpg

    Z góry dzięki za sensowne odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 2. Data: 2006-07-23 15:48:24
    Temat: Re: Błędy w mandacie.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej. napisał(a):

    > Małe pytanie od laika do fachowców - jakie błędy w mandacie czynią go nieważnym?

    Nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-07-23 16:31:51
    Od: a...@p...onet.pl

    > Nie.

    I wszystko jasne.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 4. Data: 2006-07-23 18:13:40
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej. napisał(a):

    > Małe pytanie od laika do fachowców - jakie błędy w mandacie czynią go nieważnym?

    Skoro masz skany, to znaczy ze mandat przyjales, wiec przyznales sie do
    popelnionego czynu. W takim razie zaplac a nie szukasz dziadowskich
    oszczednosci, i na przyszlosc nie przelaz tam gdzie nie wolno - wtedy
    nie bedziesz musial zadawac takich pytan.

    Jacek

  • 5. Data: 2006-07-23 18:30:29
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > oszczednosci, i na przyszlosc nie przelaz tam gdzie nie wolno - wtedy
    > nie bedziesz musial zadawac takich pytan.

    Nie szukam dziadowskich oszczędności, bo mandat zamierzam zapłacić. Bardziej
    opłaca mi się zapłacić te 50 zł niż ciągać się do Sądu Grodzkiego na drugi
    koniec Polski. Gdyby zajście miało miejsce w moim mieście mandatu bym nie
    przyjął bo wątpliwości wzbudza sposób oznakowania przejścia przez które
    przeszedłem a ponoć nie wolno. Ale lepiej gadać nie znając sprawy...

    Pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 6. Data: 2006-07-24 22:34:13
    Od: scx <s...@T...wp.pl>

    Dnia 23 Jul 2006 17:42:20 +0200, "Andrzej."
    <a...@p...onet.pl> wyklepał(a):

    >Dla zainteresowanych skany 2 wypełnionych druków:
    >http://michalg.info/mandat1.jpg

    oj sokiści we wrocławiu są wredni strasznie :/
    wlepiają za co tylko się da i nie ma przebacz.
    --
    scx
    Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)

  • 7. Data: 2006-07-31 21:30:55
    Od: s...@m...com

    > Dnia 23 Jul 2006 17:42:20 +0200, "Andrzej."
    > <a...@p...onet.pl> wyklepał(a):

    > oj sokiści we wrocławiu są wredni strasznie :/
    > wlepiają za co tylko się da i nie ma przebacz.

    a co by było jakby nie przyjął mandatu, czyli nie podpisał w miejscu "czytelny
    podpis osoby ukaranej" ?