    From: "Youpi" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dług zony a odpowiedzialnosc meza
    Date: Tue, 16 Sep 2003 09:24:36 +0200

    Sprawa wyglada tak:
    Zona podczas trwania malzenstwa zaciagnela kredyt(bez wiedzy i zgody
    malzonka) Kredyt nie zostal splacony do konca,zostalo 400zl(dopiero teraz
    sie dowiedzialem) a bank podal sprawe do sadu, z ktorego juz przyszlo
    wezwanie(nie odebrane przez nikogo)
    W chwili obecnej zona nie mieszka z mezem i zostal zlozony pozew o rozwod.

    prosze o rade- co zrobic? czy jestem w pelni odpowiedzialny za ten dlug? Czy
    gdy przyjdzie komornik to musze natychmiast wyplacic pieniazki wraz z
    pelnymi kosztami, tj. sprawy, komornika itd...
    Najprosciej by bylo zaplacic te czterysta zlotych, ale niestety nawet nie
    wiem komu, wezwania nie odebralem poniewaz nie bylo mnie na miejscu i tylko
    znajomy z poczty wygrzebal i powiedzial iz to wezwanie z sadu w odleglym
    miescie. Po rozmowie telefonicznej z niestety jeszcze małzonką dowiedzialem
    sie o tym nieszczesnym dlugu. Niestety juz ona sama nawet nie pamieta komu
    to nalezy, twierdzi ze to bylo kilka lat temu.

    Co robic?

    Youpi