  • 1. Data: 2005-07-20 10:22:09
    Temat: deweloper i zmiana zabudowy osiedla
    Od: "Voy" <v...@M...pl>

    Witam

    W umowie przedwstępnej jest strona z całym planem
    osiedla, jak miało wyglądać po wybudowaniu wszystkich bloków.
    Po wybudowaniu części bloków (tam też teraz mieszkam) deweloper
    zmienił resztę osiedla, niestety moim zdaniem na gorzej (większa zabudowa).
    Miasto musiało pewnie zgodzić się na zmianę zagospodarowania przestrzennego.

    Gdybym wiedział jak będzie wyglądało osiedle po zmianie to pewnie
    bym nie kupił mieszkania.

    Czy mogę wystąpić do dewelopera o jakąś rekompensatę?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2006-04-25 04:53:36
    Temat: Re: deweloper i zmiana zabudowy osiedla
    Od: BOULI <wmeger@_wytnij_to_._i_to_tez_.wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) Voy raczył(a) napisać :
> [...]
    > bym nie kupił mieszkania.
    >
    > Czy mogę wystąpić do dewelopera o jakąś rekompensatę?

    znajac zycie to umowa z deweloperem jest tak napisana , ze mozesz tylko
    im podziekowac, ze raczyli cos zmienic na (nie)korzysc...

    niestety w tej chwili przy takim popycie na mieszkania deweloperzy robią
    sobie co chcą, a ich umowy... no cóż - "nie chce Pan podpisać to niech
    Pan spada, my innych klientów na to mieszkanie" ;/

    źródło: znajomi pracujący deweloperów ;/