  • 1. Data: 2005-07-20 09:35:02
    Temat: Wymieniany towar a różnica w jego cenie
    Od: "mm" <x...@...pl>

    Dzien dobry

    Mam takie pytanie: czy jesli kupie cos w sklepie (w moim przypadku byl to
    zakup przez allegro) i otrzymam przedmiot niezgodny do konca z zamowieniem
    (np inny rozmiar czesci samochodowej), a w miedzyczasie zmieni sie jego
    cena, to czy sprzedawca jest zobowiazany do zwrotu roznicy w cenie? Bo
    wczoraj odeslalem towar do sprzedawcy, aby ten po odebraniu go wyslal mi
    czesc w prawidlowym rozmiarze (prawdopodobnie zrobi to w piatek), tyle ze
    dzisiaj widze, ze ten sam sprzedawca sprzedaje owa czesc juz o 50zl taniej
    :( Teoretycznie oczywiscie sprzedajacy moze mi zwrocic roznice, ale czy
    musi?

    pozdrawiam
    Marcin