  • 1. Data: 2009-12-30 11:39:01
    Temat: deweloper a obowiązujące go przepisy
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    witajcie

    Deweloper naszych mieszkań (Hanza) wybudował parking przy inwestycji i
    sprzedał mieszkańcom użytkowanie miejsc postojowych. Wjazd na inwestycę jest
    przez bramę sterowaną elektrycznie, a dalej na parking - przez szlaban,
    sterowany elekrycznie. Dew udostępnił mieszkańcom piloty, ale kluczy już
    nie, przy czym ani brama ani szlaban nie działają w przypadku braku prądu.
    Co na to przepisy (p/poż, inne.. )? Czy możemy się domagać (nieodpłatnego)
    wydania kluczy każdemu (domagać ze slutkiem = na podstawie konkretnego
    przepisu). Dziękuję.

    Również zastanawiają mnie co przepisy na to, że jest tylko jeden wjazd na
    osiedle, który jest tak wąski, że nie mogą minąć się dwa samochody
    (wjeżdżający i wyjeżdżający)! Poskąpili pół metra - wydaje mi się, że
    powinno to zostać dostosowane: czy można się (skutczenie) domagać od dew
    czegokolwiek w takiej kwestii?