  • 1. Data: 2009-12-29 15:06:58
    Temat: Inwentura a wynagrodzenie
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    Czy pracodawca ma prawo nie wyplacic pracownikowi, ktoremu konczy sie
    umowa o prace wynagrodzenia, stwierdzajac ze to na poczet inwentury,
    ktora jest przeprowadzana, a wyniki jeszcze nie sa znane?

    Czy jest mozliwe zanegowanie wynikow przeprowadzonej inwentury, biorac
    pod uwage ze przeprowadzily ja tylko 2 osoby, i to w dodatku nie
    odpowiadajace materialnie wzgledem jednostki ?

    pozdrawiam
    GF

  • 2. Data: 2009-12-29 16:57:31
    Temat: Re: Inwentura a wynagrodzenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GFusion wrote:
    > Czy pracodawca ma prawo nie wyplacic pracownikowi, ktoremu konczy sie
    > umowa o prace wynagrodzenia, stwierdzajac ze to na poczet inwentury,
    > ktora jest przeprowadzana, a wyniki jeszcze nie sa znane?

    Nie.

  • 3. Data: 2009-12-29 21:44:50
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Dec 29, 4:06 pm, GFusion <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pod uwage ze przeprowadzily ja tylko 2 osoby, i to w dodatku nie
    > odpowiadajace materialnie wzgledem jednostki ?

    Nie, pracodawca musi wykazac ze szkode poniosl.

    Czyli najpierw o szkodzie musi byc wiadomo, potem wyjasnione dlaczego
    a dopiero potem odpowiedzialnosc finansowa.

    Na takiej zasadzie jak piszesz to magazynierzy wogole nie powinno
    dostac wyplaty do dnia odejscia z pracy.

  • 4. Data: 2009-12-30 03:54:33
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    >
    > Na takiej zasadzie jak piszesz to magazynierzy wogole nie powinno
    > dostac wyplaty do dnia odejscia z pracy.

    Czyli w przypadku jesli nie wyplaci, badz uszczupli wynagrodzeni mi
    nalezne, to zglosic sie do sadu pracy ?

    Jak dlugo trwaja sprawy w sadzie?

    pozdrawiam
    GF

  • 5. Data: 2009-12-30 13:06:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "GFusion" <b...@o...pl> napisal
    > Czyli w przypadku jesli nie wyplaci, badz uszczupli wynagrodzeni mi
    > nalezne, to zglosic sie do sadu pracy ?

    Tak mozna. Powiadom PIP, moze oni wyperswaduja pracodawcy.