  • 1. Data: 2009-12-29 17:29:16
    Temat: PZU i wypadek z 2004
    Od: Wojtek Nieznane <r...@g...com>

    Witam
    Dostałem dzisiaj pismo w którym PZU twierdzi, iż byłem sprawcą wypadku
    w 2004r (tak, na końcu jest cztery) mam szczegółowo opisać i narysować
    okoliczności wypadku, mam zrobić badania techniczne pojazdu oraz
    wysłać ksero dowodu rejestracyjnego. Samochód ten sprzedałem w 2005r.
    nie przypominam sobie żebym uczestniczył w jakiejś kolizji.
    O co w tym chodzi? Miał już ktoś taki przypadek?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-29 17:32:57
    Temat: Re: PZU i wypadek z 2004
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojtek Nieznane wrote:
> [...]
    > nie przypominam sobie żebym uczestniczył w jakiejś kolizji.
    > O co w tym chodzi? Miał już ktoś taki przypadek?

    wiec im odpisz to co napisales.
    ze nie byles uczestnikiem zadnej kolizji w 2004 roku.
    i nic im nie ywslesz bo nie masz.

  • 3. Data: 2009-12-29 17:37:22
    Od: Wojtek Nieznane <r...@g...com>

    On 29 Gru, 18:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wiec im odpisz to co napisales.
    > ze nie byles uczestnikiem zadnej kolizji w 2004 roku.
    > i nic im nie ywslesz bo nie masz.

    Wiec skad oni to wzieli? Ktos musial ich powiadomic o jakims wypadku,
    ale po 5 latach??

  • 4. Data: 2009-12-29 17:48:39
    Od: "DM" <d...@p...com>

    > Wiec skad oni to wzieli? Ktos musial ich powiadomic o jakims wypadku,

    maja na to 10 lat, a o kturej to bylo gdodzinie ?

    jk

  • 5. Data: 2009-12-29 17:53:53
    Od: Wojtek Nieznane <r...@g...com>

    On 29 Gru, 18:48, "DM" <d...@p...com> wrote:

    > maja na to 10 lat, a o kturej to bylo gdodzinie  ?
    >
    > jk

    Tam jest podana tylko data 22.04.2004r nie ma podanego miejsca ani nic
    Aha jest podany numer szkody PL20091203...... wyglada to tak jakby
    ktos zglosil to w grudniu tego roku!

  • 6. Data: 2009-12-29 18:06:18
    Od: "DM" <d...@p...com>

    >ktos zglosil to w grudniu tego roku!

    to zwykla literkuwka, chodzi o 2009

    jk

  • 7. Data: 2009-12-29 18:11:44
    Od: Wojtek Nieznane <r...@g...com>

    On 29 Gru, 19:06, "DM" <d...@p...com> wrote:

    > to zwykla literkuwka, chodzi o 2009
    >
    > jk

    Napisalem przeciez, ze samochod sprzedalem w 2005

  • 8. Data: 2009-12-29 18:33:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojtek Nieznane w
    qf.googlegroups.com>:

    > Napisalem przeciez, ze samochod sprzedalem w 2005

    A zgłosiłeś zbycie w TU i WK?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2009-12-29 18:44:48
    Od: Wojtek Nieznane <r...@g...com>

    qf.googlegroups.com>:

    > A zg osi e zbycie w TU i WK?
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Oczywiscie ze tak. Z tego co wiem zeby zglosic jakas kolizje potrzebny
    jest jakis protokol policyjny, udam sie jutro do PZU niech mi go pokaza

  • 10. Data: 2009-12-29 18:49:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojtek Nieznane wrote:

    > Z tego co wiem zeby zglosic jakas kolizje potrzebny
    > jest jakis protokol policyjny, udam sie jutro do PZU niech mi go pokaza

    nie jest potrzebny.