  • 1. Data: 2002-04-10 13:12:51
    Temat: deklaracja wekslowa in blanco
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl>

    witam. zaznacze na wstepie, ze moze uzyje niescislych okreslen, badz
    spytam o rzecz oczywista, ale prosze o wyrozumialosc:)

    mam podpisac deklaracje wekslowa miedzy mna a powiedzmy firma X, ktora
    zawiera nastepujace zapisy:

    jezeli _sytuacja_1_ to X moze wypelnic weksel na kwote AAA.
    jezeli _sytuacja_2_ to X moze wypelnic weksel na kwote BBB.

    czy firma ma prawo wypelnic _tylko_ w przypadku wystapienia _sytuacji_1_
    i _sytuacji_2_, czy zapis w deklaracji wekslowej okresla niektore
    sytuacje uprawniajace firme X do wypisania deklaracji?

    matematycznie:
    ~_sytuacja_1_ ^ ~_sytuacja_2_ -> firma nie ma prawa wypelnic deklaracji
    jest prawdziwe?

    dzieki za odpowiedz.

    --
    [ pozdrawia pE. ]
    mugole wszystkich krajow...

  • 2. Data: 2002-04-11 21:20:33
    Temat: Re: deklaracja wekslowa in blanco
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl>

    Użytkownik "PePe" napisał:
    | mam podpisac deklaracje (...)
    ciachu...
    czy naprawde nikt nie wie, czy napisalem niejasno, czy po prostu nikt
    nie chce:)?

    --
    [ pozdrawia pE. ]
    mugole wszystkich krajow...

  • 3. Data: 2002-04-11 22:40:43
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > matematycznie:
    > ~_sytuacja_1_ ^ ~_sytuacja_2_ -> firma nie ma prawa wypelnic deklaracji

    Tak (logicznie z fragmentu umowy, ktory napisales)
    Zaznacz w umowie, zeby niezwlocznie zwrocili weksel po ustaniu zobowiazania.

  • 4. Data: 2002-04-12 06:48:43
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał:
    | Tak (logicznie z fragmentu umowy, ktory napisales)
    | Zaznacz w umowie, zeby niezwlocznie zwrocili weksel po
    | ustaniu zobowiazania.
    dzieki za odpowiedz.

    --
    [ pozdrawia pE. ]