  • 81. Data: 2013-03-30 17:43:41
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2013 16:58, Budzik pisze:

    > Jakisz ten nasz język zagmatwany.
    > Trzeba bardzo uważać czy chce się powiedzieć "istnieje zakaz" jako jedna z
    > zmożliwych sytuacji, czy tez "istnieje zakaz" jako całkowity zakaz. :)

    Pamiętaj, że to grupa o prawie - trzeba pamiętać nawet o głupim przecinku ;)

  • 82. Data: 2013-03-30 17:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2013 16:58, Budzik pisze:

    > Z jednej strony Andrzej broni tezy: jest zakaz publikowania.
    > Z drugiej zgadza sie ze zdaniem "jest zakaz jeżdzenia" ale od razu dodaje
    > zastrzeżenie kiedy.

    Bo zacząłem pisać jak dla idiotów - wyraźnie i drukowanymi literami ;->

  • 83. Data: 2013-03-30 18:05:47
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 30.03.2013 17:44, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo zacząłem pisać jak dla idiotów - wyraźnie i drukowanymi literami ;->

    Do idiotow to trza pisac zrozumiale, a nie idiotycznie ;P

    zen.aspx

  • 84. Data: 2013-03-30 18:39:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Znowu się mylisz. Jest dokładnie przeciwnie. Każdy fizycznie możliwy sposób jest
    dozwolony: na papierze, na płytach CD i DVD,
    > drukowany w postaci komiksu, drukowany w postaci _opisu_ (o książkach
    pornograficznych osoba słyszała?), i wreszcie w internecie.

    Jesteś pewien? To na bilbordach też można? Ciekawe, nawet bardzo.

    No sorry, ale teraz to Ty się mylisz.

    Piotr

  • 85. Data: 2013-03-30 18:43:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2013 18:39, PiotRek pisze:

    > Jesteś pewien? To na bilbordach też można? Ciekawe, nawet bardzo.
    >
    > No sorry, ale teraz to Ty się mylisz.

    Pomijając już taki detal, że ciężko mówić o publikacji w chwili np. druku ;)

    Jeśli wydrukuję sobie 1000 kopii jakiejś ulotki i schowam je u siebie na
    strychu to wg tamtego bęcwała będzie to publikacja ;->

  • 86. Data: 2013-03-30 18:48:59
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 30.03.2013 18:43, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli wydrukuję sobie 1000 kopii jakiejś ulotki i schowam je u siebie na
    > strychu to wg tamtego bęcwała będzie to publikacja ;->

    zamek

    zgaduj co mialem na mysli

    zen.aspx

  • 87. Data: 2013-03-30 19:12:13
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-30 18:39, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:5155ac02$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jesteś pewien? To na bilbordach też można? Ciekawe, nawet bardzo.

    A jak myślisz, za co zostaniesz ukarany? Za zrobienie bilboardu, czy za
    postawienie go w miejscu, w którym możesz narzucić jego odbiór osobie,
    która tego sobie nie życzy?

    > No sorry, ale teraz to Ty się mylisz.

    Możliwe.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 88. Data: 2013-04-01 11:48:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki wiosna pierdle jak zimmmno wrote:

    > dlaczego "cel/marzenie" jak wychodzilismy od "sen/marzenie" ?
    >
    > marzenie to tez fantazja "pofantazjujmy sobie".
    >
    > no i co z literackim trendem historii alternatywnych - prawdziwe
    > nazwiska, prawdziwe miejsca, alternatywna historia
    >
    > no i nie znalazlem na zadnej ksiazce disclaimera, ze to fikcja, i zeby
    > nei robic tego w domu...

    cóż mamy doczynienia z normlaną zemstą włądzy na obywatelu. i nic wiecej.

  • 89. Data: 2013-04-01 11:54:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.04.2013 11:48, Marek Dyjor pisze:

    > cóż mamy doczynienia z normlaną zemstą włądzy na obywatelu. i nic wiecej.

    No niekoniecznie.

    Brunon K. też miał różne sny i marzenia. Uważasz, że jego zatrzymanie to
    zemsta?

    A Ryszard Cyba i jego realizacja snów?

  • 90. Data: 2013-04-01 19:46:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No niekoniecznie.
    >
    > Brunon K. też miał różne sny i marzenia. Uważasz, że jego zatrzymanie
    > to zemsta?
    >
    > A Ryszard Cyba i jego realizacja snów?

    pierniczysz...